Vytvořil jsem si další variantu, "úspornější" i když jen lehce. Prostor je samozřejmě stejný, s drobnou změnou zůstává i řešení SN se zachováním požadavku skrytých zhlaví u předního okraje panelu. SN je ještě o 20 mm níže, stoupání není ale nikde větší jako 2,1 promile.
Místo točny jen remíza, zauhlování, zásobovací kolej.
Byla zrušena trať, vycházející z pravého zhlaví, která tvořila jen smyčku s výhybnou. Místo ní je jen "dlouhá" vlečka do skláren (naznačeno jen jednou kolejí), může sem zajíždět i spoj osobní dopravy pro zaměstnance. V hlavní stanici došlo k mírnému prodloužení všech staničních kolejí, nejkratší 985 a nejdelší 1315mm, mezi výhybkami. Oproti prvnímu návrhu trať z levého zhlaví vede jako širá, to je asi největším plusem.
Určitě to má pár much, které budou chtít opět poladit, hlavně vzdálenosti od ktaje panelu. Je to spíchlé narychlo, aby bylo o čem diskutovat

Vytvořením tohoto se nezavrhuje předešlé, co bude ve finále ? Na to je času dost

Spíš se snažím zjistit co se dá z toho prostůrku vytěžit

HO(N),DCC,ep.II.-III.