Tento hon na čarodejnice se jaksi vymyká kontrole/zdravému rozumu.
Všichni zde jsme fanoušky železnice, ale někteří se chovají jako by jim brali poslední plátek chleba od úst.
Několikrát zazněl nárzor, že upravit CAD je hned a proto to není drahé.
Nevidím do MTB a proto nevím, zda návrhář 3D modelu/formy je jejím zaměstnancem a nebo nějaký externista/firma.
Kolik stojí úprava forem ví bůh. Ale určitě se budeme pohybovat v řádech statisíců. To že Šikulové je opravují je chválihodné a na důkaz podpory budu uvažovat o nějaké kusu (neb pro ČD jich moc nejezdí). Také návratnost je jiná - kolik se prodá vozů v porovnání s loko?
Není to bezhlavá obhajoba MTB, ale reakce někoho kdo je zodpovědný za pár lidí a dělá projekty. Vzhledem k časovému rozestupu jak přicházeli mašiny na trh tak mi přijde, že podklady se připravovali najednou.
Uvidíme čeho se dočkáme do budoucna.
A trochu chladnou hlavu prosím
