A rosteme.
Píše červenec 1969 ve stanici Jihlava se právě na první a třetí kolejí křižují rychlíky v motorově vozbě M296.2021+3xBalm-k+M296.2023 do Tábora a M289.1035+3xBalm-k+M286.1037 do Brna.Na páté koleji je připraven k odjezdu osobní vlak do Znojma tažený papouškem 477.0+Da+4xBai a na sedmé koleji elektrický osobní vlak do Havlíčkova Brodu ve složení laminátky S489.0+Ba+BDa+Ba.Na dalších dopravních kolejí 2,4 a 6 stojí nákladní vlaky.Kolej 8 je zrovna volná.Kolej 10 je určena pro odstavování osobních vozů.Malá ranžírka složená z kolejí 12,14 a 16 slouží pro potřebný rozposun nákladních vozů dle určení.Kolej 18 je objízdná a napravo dole již vidíme kousek lokomotivního depa s popelovými jámy a vodními jeřáby.
Úplně nahoře vlevo vidíme na poštovních kolejí odstavené poštovní voty Fa a F-k.
Já vím,já vím,rotunda v Jihlavě nikdy nebyla

Jistě jste si všimli mezery mezi točnou a dvojitou kolejovou spojkou,tam budou zbrojit poslední dvě 556.0 a u remízy jim bude bručet zbrusu nový Sergej.(T679.1)
A jedeme dál.Odbočku jsem zkulturnil

Blížime se k Dačicím.

Mezitím další úprava.
A Dačice se nám začínají vybarvovat

Máme tu závěr.Dokresleno,hotovo.
