od Myšpulín » pon 15 dub, 2013 1:37 pm
A zase jsme u toho samého. Napojení vedlejší tratě do 1,5 staniční koleje nepřináší nic pro rozumný provoz. Je to sice víc než jediná kolej, jak tu bylo již několikrát prezentováno, ale chtělo by to přidat ještě jednu kolej. Přijede-li náklad, který má pokračovat úvratí, znamená to objet s lokomotivou na druhou stranu soupravy a hlavně, po spojení udělat zkoušku brzdy. To jsou všechno úkony, při kterých je lokálka de facto mrtvá, neb nemá volné zaústění do stanice. V VI. epoše nic neobvyklého, neb vlaky již nejezdí, ale pro III. a IV. epochu dopravní problém, kdy musela spolupracovat sousední stanice na lokálce a zde se křižovaly všechny vlaky.
A ještě bych otočil napojení toho svazku kusých kolejí v SN na levé zhlaví, aby byl pokračováním lokálky. Můžeš potom mít přímé vlaky (sólo motory) ze SN do odbočné stanice a dále na lokálku.
H0, III až IV, ČSD, nemodelář