Ahoj, celkový návrh kolejiště se mi libí, má to nosnou myšlenku a krajina je hezká. Ale napadlo mě po shlédnutí posledního plánku
http://imageshack.us/a/img33/1593/trat2l.jpg několik věcí.
1. Pravé zhlaví, jak už psal Jirka. Pokud má být ze spodní tratě možný vjezd na více než jedinou kolej, stačí obrátit kolejovou spojku. Namísto tří jednoduchých výhybek použij angličana a jednu jednoduchou výhybku. Ze spodní tratě bude možný vjezd na všechny staniční koleje, z horní pak na všechny koleje kromě té nejspodnější.
2. "Průplet" tratí v pravé části je hodně nelogický. Smysluplnější je posunout vedení horní tratě směrem k vlečkovému areálu a obě tratě vycházející ze stanice vpravo zaústit do tunelů už "pod náspem" horní tratě.
3. Další nelogičností je potok, tekoucí mezi vlečkovým areálem a náspem trati vpravo, který bude tvořit hluboukou průrvu. Nehledě na to, že o kousek dál při dešti zaplaví horní tunel. Pokud bude níž, než je trať, ústící do horního tunelu, bude potok celou dobu v hlubokém kaňonu a nebude vidět. Navíc bude kolidovat se stropem tratě do SN.
4. "Malá výtopna". Výtopna, ani ta nejmenší, není jenom "kůlna na mašinku". To už bych namísto ní radši udělal kolej se skladištěm. Pokud je totiž vlevo vlečka do pivovaru, nemůže na koleji před staniční budovou být skladiště. Představ si, že u skladiště stojí vozy, na kterých probíhá nakládka/vykládka. Jak potom obsloužíš pivovar?
Obecná úvaha na závěr:
Na kolejiště je potřeba dívat se tak trochu jako na divadelní jeviště. Pokud je přístupné jen z jedné strany (zpředu), bylo by nejlepší uspořádat ho tak, aby zadní okraj byl aspoň o málo výš než je okraj přední. Pak bude všechno na kolejišti hezky vidět. Pohled "z letadla" je hezký, ale co takhle se někdy podívat z "žabí perspektivy"?
