Stále mi zlobí zasílání upozornění na nové příspěvky, ale začalo mi být divné, že by E27 nic nedělal. Tak jsem se sem přišel podívat a mám chuť skončit s mým veškerým snažením o znázornění důlního provozu...
Pekný sviatočný podvečer prajem všetkým, Zaza ďakujem za prianie Dávam link poľského modulového koľajiska, kde ma uchvátila prevádzka súkromného dopravcu Miedź Trans. Potrebujem identifikovať jednu vec a to sú uvedené vozy Falls, Falns, Fal proste typ Wapiek. Myslíte si, že to je špeciálka pre poľský trh? Robí to niekto? Pán google mi to nenašiel Videli ste ich na živo niekde (model myslím)
E27: Ahoj, ohledně Wapek PKP, tento typ vozů vyrábí více výrobců, avšak díky stejným vlastnostem jsou vozy označovány stejně, byť jsou tvarově odlišné. Pokud by jsi měl zájem a nesehnal jsi adekvátní vozy, ozvi se a můžeme to zkusit pořešit.
Ahojky, ďakujem za odpoveď, ale nepochopili sme sa.
Ja som chcel vedieť, či ste sa náhodou niekto nestretli s uvedenými vozami v reále (modelárstvo), teda kto robí tieto typy vozov (dopravca Pol-miedz-trans) Či sa jedná o objednávku, alebo sa kúpili vagóny a prestriekali ich. Proste Fals v tomto nátere.
V prílohe Vám posielam svoj návrh koľajiska. Treba si to priblížiť. Je rozdelené na banskú časť a hutnícku časť. Stanica v pravej časti bude pre tri koľaje, hala a vchod do podzemia. Nad ním bude časť mesta. Za stanicoubude oblúk. Huntícka časť nemá ešte koľajisko, neviem presne aké bude, pretože nemám vysoké pece a ani koksovne.
Doprava zaujímavá, len na koľajisku je zatiaľ potrebných 47 návestidiel. Snažil som sa to spraviť tak, aby každá výhybka mala svoj zámer. Pri lepšom priblížení uvidíte aj čísla návestidiel a ich farby. Tak a teraz podte do mňa s kritikou
E27:Ano, to jsme se opravdu nepochopili. Model Falls takovéhoto tvaru jsem zatím nikde nepotkal. Plánek kolejiště vypadá dosti dobře, já teprve spřádám své plány a snažím se to nějak rozkreslit v měřítku
Držím palec - při tvé šikovnosti a tempu výstavby to půjde asi rychle ! Jinak v ŽM 10/2012 je pár fotek ze setkání modelářů US železnic (Adliswil 2012), kde je dioráma ocelárny (strana 56 v ŽM).
Ďakujem za podporu kolegovia... Len som prekvapený, že nemáte nič proti návrhu koľajiska, veď sa tu vedie toľko diskusií ohľadne plánkov , že som očakával búrlivú debatu aj tu
Naše temata nejsou natolik rozšířena, aby zde byl nějaké bouřlivé diskuse. Kdyby šlo o běžný podnik typu vápenka, cihelna, kamenolom a podobné běžné, tak ano, ale kolik lidí zná dobře uspořádání kolejiště teboou znázorněného provozu natolik, aby mohl říct, kde by co mělo či mohlo být jinak? To samé u mě u povrchových dolů...
Prajem Vám v Novom roku všetko dobré, veľa zdravia a šťastia, veľa peňazí pre náš koníček a samozrejme veľa trpezlivosti od našich polovičiek, aby mali pre nás pochopenie. A každý z nás, aby si za pár hodín, chytil mašinku alebo vagón, niečo zasadil do koľajiska a niečo na ňom upravil, pretože ako sa hovorí: Ako na Nový rok, tak po celý rok.
Na koľajisku som upravil skaly, dosť mi vadilo, že sú také svetlé, také fádne. Tak prišli na rad patinovacie prášky, olejové farby, terpentín. Najprv som olejovkou šedou a patinovou šedou pretrel sklaly, následne som ich prešiel hnedou olejovkou riedenou terpentínom. Po zaschnutí som zobral vatu a namáčal do bielej olejovky a jemne naniesol na skalu. Výsledok je lešpí než technická skala od Noch
Lesníci boli pozastavení z bežnej práce sťahovania starých kmeňov jazdeckou políciou Zemina je výsledok kombinácie vysučeného kávového sósu a originál zeminy. Drevo čo ťahajú kone je originál obalené kávou a patinované