
Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Steve30 píše:Zdravím všechny,
fruafru: moc pěkné!
Také přispěji svou trochou do diskusního mlýna. Múza na mne hupla včera: Velikost TT, budou to dva „Inglenooty“ ve dvou vitrínách těsně vedle sebe, propojené jednou vkládací kolejí (kvůli vyndavání layoutů z vitrín). Tato kolejová propojka bude pochopitelně procházet otvorem ve vitrínách a tyto otvory budou při pohledu zepředu „zamaskovány“ buď nějakou menší budovou nebo bujnou vegetací. V levé vitríně bude menší „průmyslový areál“ (na výrobu menších obráběcích strojů) se skladištěm, v pravé vitríně bude trochu i osobní přeprava pro „zaměstnance“ podniku, zajišťovaná Hurvínkem M 131.1. Rosnička bude zajišťovat posun „zetek“. Úplně vpravo bude přesuvna v nějaké dílenské budově. Výhybky budou EW2 s motorovými přestavníky, jinak velmi jednoduché kolejové schéma není nic nového, inspiroval jsem se u kolegů na Scrapbook. Omluvte nedokonalost nákresu, nemám vhodný program – zase na druhou stranu je tam více prostoru pro fantazii.
Váš příznivec Karel
milan ferdián píše:Jak tak koukám,vždyť vy si poradíte sami
fruafru píše:Taky jsem na téma minikolejiště trochu pracoval. Jako většina mojich náhledů je i tohle překopávka plánku co jsem někde viděl. Kolejiště je kulisou rozděleno na viditelnou a skrytou část. Budovy v sobě mají přesuvny, pro výměnu prázdných a ložených vozů, taková nenápadná simulace nakládky zboží.rozměr 180x 40
Tkadlec Jaroslav píše:Milane udělej něco v těchto rozměrech tak mám police něco z průmyslu ,pila .Díky
milan ferdián píše:Tkadlec Jaroslav píše:Milane udělej něco v těchto rozměrech tak mám police něco z průmyslu ,pila .Díky
Do publikace,jasně
czhunter píše:Nejsem si zcela jistý, ale myslím si, že by ten skryťák šel udělat jednodušeji.
Ty čtyři (na plánku) spodní výhybky totiž z provozního hlediska k ničemu neslouží, jen nahrazují dvě křížení.
Pokud je nutné zachovat funkci, aby vlak mohl jet bez průjezdu SN, pak stačí dvě výhybky a jedno křížení.
Teoreticky by to mohlo vyjít i s většími poloměry, ale to bych si musel geometricky ověřit.
czhunter píše:Nejsem si zcela jistý, ale myslím si, že by ten skryťák šel udělat jednodušeji.
Ty čtyři (na plánku) spodní výhybky totiž z provozního hlediska k ničemu neslouží, jen nahrazují dvě křížení.
Pokud je nutné zachovat funkci, aby vlak mohl jet bez průjezdu SN, pak stačí dvě výhybky a jedno křížení.
Teoreticky by to mohlo vyjít i s většími poloměry, ale to bych si musel geometricky ověřit.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků