novinky 2012

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Re: novinky 2012

Příspěvekod horak » pát 17 srp, 2012 6:12 am

Michal Dalecký píše:ROCO si z nas vazeni kolegove dela prdel. Dnes prisli udajne opravene Sergeje a spatny pruh pretiskli novou barvou a problem je stale stejny a stacilo prejet prstem a barva jse opet dolu....


Taktiez som odmietol prevziat objednaneho Okuliarnika so zltym pasom - bol to hnus co ROCO vyviedlo... :(

Zohnal som "opraveneho" zvukoveho Sergeja a na zaklade diskusie mi beha mraz po chrbte...
Sucham farbu, sucham a stale drzi!!! Tak ja neviem... dodavky na Slovensko su lepsie? Alebo mam iba stastie? :)

Povrch nastiekaneho pruhu vyzera normalne, ziadne bublinky ani nic podozrive nevidim... Nenajde sa foto "poskodeneho" Sergeja? Nech to viem porovnat...
Obsah príspevku je bez môjho súhlasu iba na NEKOMERČNÝ účel. Zásah do SW/HW je Vaše vlastné riziko!
horak
 
Příspěvky: 732
Registrován: pát 17 srp, 2012 5:46 am
Bydliště: Bratislava

Re: novinky 2012

Příspěvekod E27 » pát 17 srp, 2012 10:13 am

Na Slovensku je to obdobné. JR Line mal reklamácie (poznám sa s majiteľom osobne :) ) takže mám info o tom, že na Sergejoch sa žltý pruh začal zotierať po šúchaní prstom. Dôvod bol ten, že pruh je tampónový potisk a teda to nie je šťastné riešenie. Sú tu okolo toho fukoty.
Uživatelský avatar
E27
 
Příspěvky: 1163
Registrován: úte 28 zář, 2010 8:51 am
Bydliště: Bratislava

Re: novinky 2012

Příspěvekod tusakvlasta » pát 24 srp, 2012 9:06 pm

Se Čmelákem od TI jsem plně spokojen,teda až na tu nádrž která nedrží a ani nemá za co. To by měly vyřešit. Chci se zeptat jaké máte zkušenosti s dodávkama náhradních dílů. Mě se už podařilo trochu poškodit čelní zábradlí. To se asi stane časem vícero lidem a tak by mě zajímalo jak se TI staví k servisu.
Naposledy upravil tusakvlasta dne sob 25 srp, 2012 2:31 pm, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
tusakvlasta
 
Příspěvky: 223
Registrován: úte 21 pro, 2010 11:03 pm

Re: novinky 2012

Příspěvekod hrboun » sob 25 srp, 2012 6:15 am

hrboun
 
Příspěvky: 129
Registrován: pát 02 bře, 2012 5:15 pm
Bydliště: Brno

Re: novinky 2012

Příspěvekod Max » sob 25 srp, 2012 7:50 am

asi tomu nerozumím - když má ta 524.0 "Saugluftbremse" - k čemu má ty vzduchojemy ?
Max
 
Příspěvky: 415
Registrován: pát 08 led, 2010 3:34 pm

Re: novinky 2012

Příspěvekod hrboun » sob 25 srp, 2012 4:05 pm

Má obě brzdy, sací brzda byla doplněna brzdou Wastinhouse.
Tschechoslowakische Staatsbahn, No. 524.017, ex. Reihe 80 der KkStB,
Baujahr 1915, Lok mit Zwillingstriebwerk, noch mit Saugluftbremse, Tender Bauart: 516.0344, Bauzustand 1935, schwarz-schwarz
hrboun
 
Příspěvky: 129
Registrován: pát 02 bře, 2012 5:15 pm
Bydliště: Brno

Re: novinky 2012

Příspěvekod greenery » úte 28 srp, 2012 7:14 pm

http://www.roco.cc/newstermine/news/new ... k-770.html
.... píší, že pilně pracují...
greenery
 
Příspěvky: 1065
Registrován: úte 04 pro, 2007 10:12 pm

Re: novinky 2012

Příspěvekod George V. » úte 28 srp, 2012 7:54 pm

...no bombaa, kulatý rohy kapot a kabina bez prolisů, čistokrevná 770. Tak doufejme, že jim to vydrží :mrgreen: .
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: novinky 2012

Příspěvekod mariov8 » čtv 30 srp, 2012 3:54 pm

Tak tento stroj je pro mne povinný, rozhodl jsem se posečkat na ROCO, tak snad nebudu litovat. Už jako kluk si pamatuji dunění země pod projíždějícím "čmelákem" a nádherný zvuk motoru...
H0 a H0e, analog (zatím), III a IV epocha. Lepty. Prototypy. Technika a její vývoj - historie.
Uživatelský avatar
mariov8
 
Příspěvky: 160
Registrován: úte 10 dub, 2007 7:47 pm
Bydliště: Praha

Re: novinky 2012

Příspěvekod eduardo » čtv 30 srp, 2012 4:19 pm

Tiež si na neho počkám ten od TI je kapánek moc drahý, uvidíme akým pomerom ceny a kvality nás prekvapí Roco a hlavne kedy. :wink:
H0 epocha IV ČSD DCC
eduardo
 
Příspěvky: 115
Registrován: pát 18 lis, 2011 7:03 pm

Re: novinky 2012

Příspěvekod hrboun » čtv 30 srp, 2012 5:50 pm

087ca319873098fccfd3720d6559234b.jpg
087ca319873098fccfd3720d6559234b.jpg (27.46 KiB) Zobrazeno 5729 krát
087pětikolák zleva.jpg
hrboun
 
Příspěvky: 129
Registrován: pát 02 bře, 2012 5:15 pm
Bydliště: Brno

Re: novinky 2012

Příspěvekod hrboun » čtv 30 srp, 2012 5:55 pm

csdw.jpg
hrboun
 
Příspěvky: 129
Registrován: pát 02 bře, 2012 5:15 pm
Bydliště: Brno

Re: novinky 2012

Příspěvekod George V. » pát 31 srp, 2012 9:42 am

V srpnových novinkách:

http://issuu.com/fleischmann_roco/docs/ ... 2012-09/10

je už čtyřosá cisterna ČSD. Máte někdo ponětí o tom, ja hodně bude odpovídat skutečnosti?
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: novinky 2012

Příspěvekod radeksindy » pát 31 srp, 2012 10:42 am

Máte někdo ponětí o tom, ja hodně bude odpovídat skutečnosti?

Je to válečný čtyřnápravový kotel typu Deutz. Zůstalo jich tu dost, takže bude jen záležet, co se rozhodnou na něj natisknout. :)
radeksindy
 
Příspěvky: 2628
Registrován: stř 25 dub, 2007 12:50 pm

Re: novinky 2012

Příspěvekod ReichenbergW » pát 31 srp, 2012 11:22 am

radeksindy píše:Máte někdo ponětí o tom, ja hodně bude odpovídat skutečnosti?

Je to válečný čtyřnápravový kotel typu Deutz. Zůstalo jich tu dost, takže bude jen záležet, co se rozhodnou na něj natisknout. :)


Myslím že už se to tu probíralo. Výkres sem dám nemůžu, ale provozní číslo je Ra 8-63199, PP Lovosice, dílny Děčín, ložné zboží kapalné uhlovodíky, revize 1963, barva zelená RAL 6011 (tedy o něco tmavší jak dvounápravové kotle). Z technických nápisů: objem 630 hl, DPN 12,34 m, hmotnost 18590 kg a běžné provozní značky. Rozmístění nápisů je podle skutečné fotky. Obdobně vypadal i originál KKMB s provozním číslem Ra 8-61330, který je vyfocený na str. 386 v katalogu vozů ČSD z roku 1960. Nápisy dělal kolega Ivo Mahel a myslím že se mu to více než povedlo. Ještě něco? :-)

Pane kolego nemáte náhodou ponětí o existenci poštovního vozu PwPosti34 u ČSD? Je to ten co vyrábí Tillig. Pokud by tu náhodou byl a něco se k němu vědělo mohl by se také udělat. Stejně tak by šel i hytlák s nástřeškem (ex Sachsenmodelle), kterých tu bylo asi i víc (jednoho skříň se válela na zemi v depu Rumburk). Zatím jsem zpracoval služební vůz ex USTC v ep. III, s bílým popisem, takže bude k zetce UNRRA Zz.
Uživatelský avatar
ReichenbergW
 
Příspěvky: 510
Registrován: ned 07 srp, 2011 8:55 am
Bydliště: Liberec

PředchozíDalší

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: T435.0 a 2 návštevníků