
Ale u spotrebicu to nebude tak podstatne jako u zdroju...
Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., Rudolf
V+ o---|>|---+---------||--------+---o FA
1N4007 | + |
| |
| __ // // // |
+-|__|--|>|-|>|-|>|-+
Led pásek
fulda píše:To je rozdíl mezi tmavě a světle modrým V+![]()
Tmavě modrej je z usměrňovače bez filtrace, světle modrej s filtrací.
Připoj si k led pásku paralelně kondenzátor a potažmo oddělovací diodu, aby jsi nefiltroval celou lokomotivu:
- Kód: Vybrat vše
V+ o---|>|---+---------||--------+---o FA
1N4007 | + |
| |
| __ // // // |
+-|__|--|>|-|>|-|>|-+
Led pásek
Kondenzátor co nejmenší, tak 470nF - 2,2uF
BohousP píše:TTpepe píše:Ja mám Multimaus a napätie v kolajach 17,6V(merané multimetrom).
Pokud chceš znát skutečnou hodnotu napětí DCC v kolejích je jedinou možností osciloskop. Jakýkoliv multimetr ukáže bludy, navíc závislé na signálu, který je právě vysílán do kolejí. Ale v každém případě nemůžeš použít kondenzátor na 16V, pokud je tam víc. (Možná budeš mít štěstí a vlivem výrobní tolerance tvůj kondenzátor snese o volt-dva víc, ale spoléhat se na to ...).
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků