od Dusan » sob 21 lis, 2015 5:03 pm
Vymyslel jsem dělení segmentů. Spojení segmentů bude pak víceméně trvale, ale pro stavbu a případné "stěhování někdy" jsem to rozkouskoval takto zleva 1 až 5. Dělení je navrženo tak, aby se využilo co nejvíc spojů daných rozvržení vyhybek a flexi. Vyhybky ještě nemám, ale už podle kopií 1:1 mi vychází geometrie trochu jinak. Abych dodržel vzdálenost os 57 mm, budu muset vkládat vložky 20 a 53 mm, aspoň tak mi to vyšlo. Ve WT u vekslí proti sobě vychází taky 20mm, ale za sebou vycházelo jen 45mm.
Použiji topolovou překližku, na bočnice a příčné výztuhy 12mm, horní plocha 10mm. Spoje budu jen lepit+vruty. Pro potřebu výškových rozdílů použiji asi styrodur.
Začal jsem pokukovat po výpravní budově, postavím ji podle budovy Vápenného Podola. Zatím jsem vyguglil, že je se jedná o normálii StEG. Neměl by jste někdo prosím k tomu více, stačí rozměry apod., čeho se dá chytit, díky. Obdobná VB je ve třeba ve Studenci, Podol je její střední část s jedním křídlem, asi.
- Přílohy
-

- rozdělení na segmenty, všechny spoje kolmo na osu koleje
-

- Studenec
Naposledy upravil
Dusan dne stř 16 pro, 2015 3:37 pm, celkově upraveno 2
HO(N),DCC,ep.II.-III.