Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
RomanH074 píše:Děkuji za odkaz na vlákno o problematice. Pochopil jsem správně druhý příspěvek v tom vlákně od Houmra, že výhybku s napájením ano, ale napájené to být nemusí, když zespodu raději udělám přípravu vodičem, kdyby něco? Momentálně mám Bardotku, Čmeláka a Brejlovce od Roco, ty to snad všechno projedou i tak, nebo ne? To napájení je jen jistota? Díky za trpělivost. Jedná se jen o asi pět dlouhých rovných výhybek na vesnickém nádraží s rampou, na víc si zatím ani netroufám.
RomanH074 píše:Děkuji moc za odpovědi, na štestí se nechystám nic skrytého, trať Klatovy- Horažďovice, stanice Nemilkov s odbočkou na vykládku kamene a cementu kousek za stanicí pro stavbu těžké silnice po tanky + stanici Malenice, pro příkladnou vykládku tanků ve stanici směr SRN (dle přání syna) Roco Military .Vagony mám výsypné + cement + něco na dřevo, které se tam dnes nakládá ? Pro Mialenice tři poválečné. Je tu někdo z Klatovska, kdo by poradil, v HO? Budu muset krátit, ale staré nádraží, stará stavědla, vjezdová návěstidla, která se právě zrušily. To je má doba. Nebo trať na Železnou Rudu - Alžbětín. Brejlovce + dřevo. Navíc ospravedlňující park DB na styku. Viz Kuehn TT, zatím v H0 není Waldbahn.
RomanH074 píše:Pochopil jsem správně druhý příspěvek v tom vlákně od Houmra, že výhybku s napájením ano, ale napájené to být nemusí, když zespodu raději udělám přípravu vodičem, kdyby něco? .
HonzaM píše:RomanH074 píše:Pochopil jsem správně druhý příspěvek v tom vlákně od Houmra, že výhybku s napájením ano, ale napájené to být nemusí, když zespodu raději udělám přípravu vodičem, kdyby něco? .
Pozdější připojení napájení srdcovek není možné, výhybky bez napájení srdcovky je mají plastové, což znamená krátkodobé přerušení napájení. U dvouosých hnacích vozidel (třeba motoráky nebo krátké posunovací lokomotivy to múže vést k zastavování i u čtyřosých se to může projevit v důsledku znečištění koleček. Takže rozhodně výhybky s vodivými srdcovkaní. Zapojení je s většinou přestavníků jednoduché, žádnou složitost v tom nehledej. U výhybek s vodivou srdcovkou je připojení napájení nutné, protože srdcovka určená k napájení je delší než plastová srdcovka a výpadek napájení by byl příliš dlouhý.
Brejla píše:HonzaM píše:RomanH074 píše:Pochopil jsem správně druhý příspěvek v tom vlákně od Houmra, že výhybku s napájením ano, ale napájené to být nemusí, když zespodu raději udělám přípravu vodičem, kdyby něco? .
Pozdější připojení napájení srdcovek u výhybek bez napájených srdcovek není možné, výhybky bez napájení srdcovky je mají plastové, což znamená krátkodobé přerušení napájení. U dvouosých hnacích vozidel (třeba motoráky nebo krátké posunovací lokomotivy to múže vést k zastavování i u čtyřosých se to může projevit v důsledku znečištění koleček. Takže rozhodně výhybky s vodivými srdcovkaní. Zapojení je s většinou přestavníků jednoduché, žádnou složitost v tom nehledej. U výhybek s vodivou srdcovkou je připojení napájení nutné, protože srdcovka určená k napájení je delší než plastová srdcovka a výpadek napájení by byl příliš dlouhý.
Roman ale píše, že koupí výhybky s napájenými srdcovkami, jen zvažuje, že je zatím nepřipojí a vyvedené vodiče nechá pod kolejištěm zatím jen volně viset. Po vyzkoušení přejezdů lokomotiv je případně připojí.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník