JanoH0e píše:Dúfam, že si zakázku ešte nedal. Podľa toho, čo prezentuješ, by si chcel kapotovú lokomotívu - stredné stanovisko. V tvojom prípade je ale lepšia skriňová - "Z -idná", ten druhý typ z Ostravy. Tvoja dráha - MDL si musí po nákladne vagóny do najbližšej stanice sama, jedine, že by bola odbočka v staničnom obvode, potom by "veľká" železnica prižmúrila oko. Takže pre nákladnú dopravu platí, že buď je v nezávislej trakcii, buď má dvojsilové vozidla alebo je elektrifikovaná do najbližšej stanice aj hl. trať. Môžem presne dodať, kde a ako, prečo. Nie je to fiktívna situácia v Rakúsku alebo v Uhorsku - resp. nástupníckych štátoch. V Maďarsku to riešili dvojsilovými vozidlami, podobne ako dnes na Lipenke, takže vhodné vozidlo je skriňové - "Z". Zasa to má svoje dôvody - motor, alternátor -dynamo a nádrž nezávislej trakcie zaberá tiež miesto.
Určitě máš na mysli toto vozidlo.MV103.