Sandy píše:./ typ 495:
- rovný rám, hranaté zábradlí, plošina dřevěná, jiná madla pro výstup na plošinu, "stříšky" na rakvi, menší tabule na přechodky na rakvi, schůdky (výlezy) k plnicím otvorům na druhé straně, možná i kulaté nárazníky. Mohly by mít podvozky s hranatou dírou?
šířka rámu 2480 mm, u 451.1 je to 2900 mm, výška podélníku 260 mm u 451.1 320 mm, z toho vyplývá jiný tvar rakve, tabule na přechodky žádné, pouze nálepní schránka, ve výrobě určitě jen kulaté nárazníky, podovzky buď bez díry - 26-2.5 nebo s kulatou dírou 26-2.6, plošina s brzdou má úhelníkové zábradlí, až na poslední dvě vyrobené série jinak vyráběná a svařovaná tlaková nádoba - což je viditelné, rozměrově by měla být shodná
Sandy píše:b./typ 451:
- lomený rám, kulaté zábradlí s kovovou plošinou, "bramosácká" madla pro výstup na plošinu, bez stříšek ma rakvi, ale s navařenými plechy pod choboty, hranaté nárazníky, podvozky s kulatou dírou, "klasický" výstup na cibule
navařené plechy pod výpustnými hradly je záležitost hodně pozdní, někdy od 90. let, nárazníky 350 kN - tj. obdélníkový talíř - ten ne "hranatý" a u talíře menší průměr trubky, pouze podvozky 26-2.8 - tedy kulatá díra
Sandy píše:c./typ 451.1
- návrat ke klasickému rovnému rámu (s rozměrovými nepřesnostmi), kulaté zábradlí s kovovou plošinou, "bramosácká" madla pro výstup na plošinu, velká tabule na přechodky na rámu, bez stříšek ma rakvi, bez navařených plechů pod choboty, hranaté nárazníky, podvozky s kulatou dírou, "klasický" výstup na cibule
širší spodek + vyšší podélník - vzhledově je to velmi výrazné proti typu 495, jinak rozměry až na tvar podélníku shodně s 451, navařené plechy pod výpustnými hrdly nesouvisí s typem, nárazníky 590 kN, obdélníkový talíř, opět ne ten hranatý ! silnější část nárazníku u talíře - tedy naopak než u 350 kN, pouze podvozky 26-2.8 - tedy kulatá díra
Toto vše vztaženo v době do roku 1990, pak již je to z hlediska dílů trochu pel - mel