

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký
D píše:... Triangl sice musí mít v přepínané větvi délku nejdelšího vlaku, ale tuto větev lze prodloužit jinými traťovými moduly, jen je třeba ji ukončit vjezdovým segmentem trianglu s čidly a elektrickým přerušením kolejnic.
Z obrázku soudím, že tam byla jedinou možnou variantou elektroinstalace to Fuldovo přepínání polarity jedné větve.
rawen píše:Děkuju za fotku i za komentáře.
Z obrázku soudím, že tam byla jedinou možnou variantou elektroinstalace to Fuldovo přepínání polarity jedné větve.
Jinak k té (ne)smyslnosti. V současnosti vycházím ze situace v naší klubovně, kde by se hodilo mít možnost zajet nebo nezajet do větve se skryťákem. K tomu extrapolace na nějaký větší výstavní layout.
rawen píše:A samozřejmě vzpomínka na ty naše prvopočátky, úvahy nad stavbou uzlu typu Přerov nebo depa a la Letohrad.
A hlavně se ptám proto, abych ty slepé uličky neprošlapával znovu.
Radek
milan ferdián píše:A proč nehodíte skryťák jako ústřední bod layoutu, kde vybíhají pomocí "trenek" dvě samostatné větve tratě?
radeksindy píše:Ale ten nasdílený trojúhelník z Maďarska je neskutečná hloupost. Samozřejmě historicky vznikla spousta zajímavých věcí, ale podjet dvěma mosty dvojkolejnou trať a připojit se do tratě z druhé strany, abych udělal kolizní spojku je ******.
Kolizní spojka není argument
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků