Po delší vozidlové nečinnosti se pomalu vracím i k rozpracovaným vozidlům... , ale že jich je
Jeden z x-krát diskutovaných vozů - Zaz/Has/Taes od MTB. Model "poškozuje" několik chyb. No, ale když už doma je, něco jsem s nim udělal. Jak jsem před časem psal, hodně vzhledově skříni vozu pomůže okap nad dveřmi, který modelu chybí, instalace žebříků správné velikosti na čela a výměna podvozků MTB za Bramos.
K diskuzi samozřejmě je zda tolik práce stojí za to, ale jak jsem psal vozy mám a něco je s nimi nutné udělat nebo .... rozšlapat
Takže původní vzhled vozu bez dolepených detailů:

Upravený model - dolepené okapy, vyměněny žebříky, dolepeny detaily - barevně upraveny tak jak mají být (nikdo asi žluté stupačky na voze neviděl), doplněna viditelná část brzdy pod vozem - jímka s rozvaděčem a brzdový válec, chybí zatření rohových značek brzdy - vůz je ve stavu let 80., původní popisy ponechány - odpovídají období, na voze zahájena mírná patinace. Šachta spřáhla je pro modulový provoz zkrácena o cca 1,5 mm, kinematika ponechána, dosazena dvojkolí s profilem kola NEM 311.1 alias RP25.
Nebudu polemizovat s číslem vozu, které je špatně, toto číslo vozu nemohlo mít čelní sloupky provedeny jak na modelu, takto mělo čelo pouze cca prvních pár set vozů.

A pro představu jaký je rozdíl mezi podvozky různých výrobců - zleva ČSTrain, Bramos, MTB - to je parodie na podvozek 26-2.7 nebo 8, vůz na něm vypadá jak vosa na bonboně.
