Vik píše:Mám verzi podvozků z nové formy a 11mm dvojkolí.
Na Ostramu se píše o 10.8mm. Pokud na nic dalšího nepřijdu tak zkusím i Bramos nebo RP25 dvojkolí.
Mám i verzi s Y25 a tam se to zdá bez problémů
Pár postřehů
Stavba není těžká. Jen nezapomenout si předvrtat dírky pro uchycení příslušenství.
Typické chytáky jsou zmíněny výše - přilepit tenký kousek plastu kvůli rozdílu šíře těla a podvozku, uchycení pružinky kulisy -> mimochodem hlavičku špendlíku zkusím. Zatím jsem provrtal malým vrtáčkem ten nálitek.
Jen ty podvozky :/
Tak ještě pár poznámek.
1./ Dveře je lepší přilepit před vlepením "stříšky". Dveře se opírají o výztuhu boku skříně. Neleží na ní.
2./ Pokud vám nevadí, že vnitřní šířka skříně je větší než podvozek a nedolepíte do skříně tenký proužek plastu, pak použijte kinematiky Bramos (nikoliv SDV). Pro správnou funkci kinematik je třeba, aby se při natáčení křidélka opírala o skříň. To splňuje kinematika Bramos, protože má křidélka delší.
3./ Záměny původního "držáku" (nálitku) pružinky za špendlík se není třeba bát. Odstraním nálitek, vyvrtám otvor menší než je průměr špendlíku. Špendlík nahřeji nad svíčkou a opatrně vsunu do předvrtaného otvoru. Většinou ani není třeba dolepovat, protože špendlík se do podvozku zataví.
4./ Střecha leží na bočnicích. Nepřesahuje je!
5./ Podvozek je sice užší, ale zato delší. Je třeba ho zkrátit o cca 1 mm (0,5 mm na každé straně).
EDIT.
6./ Pokud si vůz pořizujete jako "kusovku" (nikoliv kompletní stavebnici), tak musíte objednat oba lepty. Ten větší má oba přestavovače "levé". Pro správné znázornění na voze je potřebujete v zrcadlovém provedení.
Ten menší lept totiž zdánlivě nepotřebujete. Je na něm stříška nad dveřmi, ale tu můžete použít z výlisku, pak dva plocháče jako vodící lišty dveří (na to můžete použít cokoliv, třeba profily Evergreen) a právě správné přestavovače.