


Zdroj: http://www.archives.cz/zao/index.php
Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.
UncleFardy píše:Povstalec: Nemohu mluvit za výrobce, ale samozřejmě že je k těmto uhlákům potřeba udělat nějaký s brzdou. Nicméně problém je s brzdovím. Nevím jak dalece by bylo možné se danou technologií přiblížit k originálu. Včera mi přišlo leptané brzdoví od pana Lepieše. Chtěl jsem se pustit do uhláku se středními dveřmi, kratším, a brzdařskou plošinkou (myslím je zde na fotce na str.21 nebo 20), ale vozy z daného období měly dva druhy brzdoví - jednostranné nebo oboustranné se vzpěrou Y uprostřed pojezdu, nebo bez něj s podélným táhlem. Obojí je vidět na fotkách výše. Mám lept toho druhého, takže lze postavit ten vůz StEG na této stránce. Je otázka, co by řekli modeláři, kteří by dostali jednoduchou stavebnici a něco tak jemného a sofistikovaného, jako je brzdoví od pana Lepieše, si museli dokoupit, a co víc - postavit. Mluvím teď za tétéčkáře.... Ale i v HO je to hodinářská práce....
Zpět na Stavba osobních a nákladních vozů
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků