No, s vozy Savz nebude až takový problém, koncem 70. let již asi bylo jen pár kusů. Ovšem Saz (tedy Saz který je odvozen od Sav ne od Sa) to je problém. ČSD pravděpodobně nemělo žádný, něco dodáno asi průmyslu - asi jen s 5-místnými vlečkovými čísly. Vozů Saz odvozených od Sa bylo podstatně více.
No a konec Savz - společně s Raj předány asi cementárnám a vápenkám, domnívám se že s masivními dodávkami Raj na přelomu 60. a 70. let je odstavili - důvodem mohla být jiná výška otvorů pro sypání cementu proti vozům Raj, asi nejdéle vydržely na vápně, bez vzduchotechniky, ČSD mělo v roce 1981 jeden kus, který měl byýt odstrojen na vůz Sav, 26 vozů měla od roku 1979 NHKG, odkoupila od CEVA Trenčín pro přepravu vápna do hutí, takže asi s již odstraněnou vzduchotechnikou (nikdo je nepřeznačoval), ale v roce 1985 již mají jen 1 kus, protože je nahradila vozy Sasz.
V roce 1981 CEVA Praha nemá žádný Savz.