vyhybky Tillig

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: vyhybky Tillig

Příspěvekod Tkadlec Jaroslav » pát 09 bře, 2012 2:45 pm

jo díky no mám dvě tak sem myslel ,že je použiju jen ve skrytáku no můžu i viditelně :wink:
Tkadlec Jaroslav
 
Příspěvky: 1086
Registrován: sob 19 pro, 2009 1:38 pm
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: vyhybky Tillig

Příspěvekod rendo » pát 09 bře, 2012 3:12 pm

To Tkadlec Jaroslav :
uz si ich skusal?jazdne vlastnosti atd. spokojny?dik
rendo
 
Příspěvky: 190
Registrován: stř 12 led, 2011 2:01 pm

Re: vyhybky Tillig

Příspěvekod PaMi » pát 09 bře, 2012 3:36 pm

Tkadlec Jaroslav píše:a u nášich drah se používají trojcestné vyhybky?

Když jsme modelovali Skovice, tak jsme si dokonce trojcestné vyhýbky museli vyrobit.
Tady je postup: http://moduly.vlakytt.cz/index.php?opti ... &Itemid=53
-- TT -- ČSD -- Jenom pro radost -- TrainController 8.0 Gold -- Moduly
Uživatelský avatar
PaMi
 
Příspěvky: 507
Registrován: úte 04 bře, 2008 1:57 pm

Re: vyhybky Tillig

Příspěvekod Tkadlec Jaroslav » pát 09 bře, 2012 4:54 pm

jo testoval teď jen tak na rychlo s rosničkou a projede na obě strany tam i zpět i pomalý posun :wink:
Tkadlec Jaroslav
 
Příspěvky: 1086
Registrován: sob 19 pro, 2009 1:38 pm
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: vyhybky Tillig

Příspěvekod jamik22 » čtv 22 bře, 2012 8:36 pm

tak potom daj vediet ako si dopadol testovanim :wink:

Udělal jsem udělal trošku detailnější test trojcestné vyhybky. Jízda klidná bez problémů, i Rosnička projede plíživým tempem bez problémů. Ani dvounapravové loko nemají problémy. Větší loko nepotřebují ani napájení srdcovky. Uživatelům EW1 by se určitě líbilo, kdyby časem měly stejnou konstrukci srdcovky a uchycení jazyků i tyto vyhybky. Průjezd druhou odbočkou je trošku problematičtější pro velké páry BR18, BR44. Lehce se nakloní, ale projedou. Nicméně to je jediný zaznamený problém u poměrně široké serie testů. Záleží s čím kdo jezdí. Na lokálku určitě OK. Asi ji použiji do depa a koncové nádraží i když jinak nedám dopustit na EW2.
jamik22
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 22 úno, 2008 9:05 pm

Re: vyhybky Tillig

Příspěvekod petr6043 » čtv 10 kvě, 2012 7:38 pm

Ahoj prosím o radu, mám stavebnici EW1 a nevím jak mám ze spodu výhybky zajistit jazyky aby nevypadávaly ?
Při jízdě lokomotivy se vždy uvolní nevím jestli to mám z ohnout nebo zmáčkout :( Děkuji za radu

100520123088.jpg
EW1
Uživatelský avatar
petr6043
 
Příspěvky: 38
Registrován: ned 21 lis, 2010 3:00 pm

Re: vyhybky Tillig

Příspěvekod BaWiS » čtv 10 kvě, 2012 8:54 pm

petr6043 píše:Ahoj prosím o radu, mám stavebnici EW1 a nevím jak mám ze spodu výhybky zajistit jazyky aby nevypadávaly ? ...

V návodu to je popsané, že ten zobáček (nebo jak to nazvat) se musí na kraji roztáhnout, aby Ti to nevypadávalo, tzn. musíš do toho zobáčku dát důlčik (nějaký hodně tupý) a klepnout kladívkem, ale opatrně :!: At si to neponičíš.
Ale popravdě, je to nanic, nevím jak jiní, ale mi to nikdy moc dobře nešlo, já si ty jazyky vždy vyměním na normální kolejnicové pruty, které si upravím.
Kunčická garáž
Uživatelský avatar
BaWiS
 
Příspěvky: 350
Registrován: čtv 27 lis, 2008 8:34 pm

Re: vyhybky Tillig

Příspěvekod el_salamo » pát 11 kvě, 2012 11:39 am

BaWiS píše:
petr6043 píše:Ahoj prosím o radu, mám stavebnici EW1 a nevím jak mám ze spodu výhybky zajistit jazyky aby nevypadávaly ? ...

V návodu to je popsané, že ten zobáček (nebo jak to nazvat) se musí na kraji roztáhnout, aby Ti to nevypadávalo, tzn. musíš do toho zobáčku dát důlčik (nějaký hodně tupý) a klepnout kladívkem, ale opatrně :!: At si to neponičíš.
Ale popravdě, je to nanic, nevím jak jiní, ale mi to nikdy moc dobře nešlo, já si ty jazyky vždy vyměním na normální kolejnicové pruty, které si upravím.


Já to ještě před rozklepnutím trochu odvrtám vrtáčkem 0.5
Uživatelský avatar
el_salamo
 
Příspěvky: 211
Registrován: pát 30 lis, 2007 8:48 am

Re: vyhybky Tillig

Příspěvekod George V. » pát 11 kvě, 2012 11:59 am

Já to rozklepávám opačnou stranou asi 1,5mm zlomeného vrtáku. Základ je, že se to musí dobře podložit a příslušný "jazyk" se musí opřít o svoji kolejnici. Ale stejně je to pakárna... :mrgreen:
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3263
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: vyhybky Tillig

Příspěvekod petr6043 » pát 11 kvě, 2012 1:43 pm

George V. píše:Já to rozklepávám opačnou stranou asi 1,5mm zlomeného vrtáku. Základ je, že se to musí dobře podložit a příslušný "jazyk" se musí opřít o svoji kolejnici. Ale stejně je to pakárna... :mrgreen:

Je :-D už sem to podělal :-D koupím brunýrovanou kolej a jazyky si udělám až k srdcovce ale diky všem za rady ;) snad se to příště už povede :)
Uživatelský avatar
petr6043
 
Příspěvky: 38
Registrován: ned 21 lis, 2010 3:00 pm

Re: vyhybky Tillig

Příspěvekod Tomas_C. » pát 11 kvě, 2012 5:14 pm

Když už to takhle přezouváš tak jdi rovnou do EW2 popř 3. A nebo to zkus celý přezout do nižší výšky kolejnice...bude to vypadat hned lépe. Ale dát skoro dvě stovky jen za prážcové pole, to je už na zvážení.
http://cadrik.rajce.idnes.cz/Moduly_Kobyli_na_Morave/#IMG_0560.jpg
TT, V-VI epocha,CZ-DE příhraničí,
http://model-railway.webnode.cz
www.ModulyBrno.cz
Uživatelský avatar
Tomas_C.
 
Příspěvky: 444
Registrován: stř 10 úno, 2010 1:05 am
Bydliště: Brno

Re: vyhybky Tillig

Příspěvekod mizl » pát 11 kvě, 2012 6:57 pm

já pod výhybky letuji zbytky drátku od odporů. Potom pouze přihnu a je to hotovo. Bez rozklepání a přehazuje bez problémů.
http://mizl.rajce.idnes.cz/www.modely.bis/#DSCI0279.jpg

Michal
TT, III. - IV., DCC -> LENZ, Mikrolayout, Rajče, Staré kolejiště
Uživatelský avatar
mizl
 
Příspěvky: 1726
Registrován: ned 19 čer, 2011 7:17 pm
Bydliště: Chomutice

Re: vyhybky Tillig

Příspěvekod petr6043 » sob 12 kvě, 2012 5:54 am

Diky ;) abych se přiznal tak mě to včera večer taky napadlo bude to asi nejlepší :)
Uživatelský avatar
petr6043
 
Příspěvky: 38
Registrován: ned 21 lis, 2010 3:00 pm

Re: vyhybky Tillig

Příspěvekod TTBlecha » sob 06 říj, 2012 2:09 pm

Kolegové
máte někdo na kolejišti delší verzi angličana "Baeseler" - Tillig k,č,83391?
Jaké s ním máte zkušenosti co se týká jízdních vlastností a ovládání?
Uvažuji, že bych ho použil protože jízda přes starší typ angličana (k.č.83300) mne úplně neuspokojuje a tak si říkám, že tento typ, který má větší poloměr by měl být pro jízdu vozidel lepší. Ale neměl jsem jej nikdy v ruce a tak nevím jak je zpracován (co do kvality) a jestli po něm jezdí všechna vozidla bez problémů a klidně.
Díky za případné odpovědi.
TTBlecha
 
Příspěvky: 58
Registrován: pát 17 dub, 2009 4:32 pm
Bydliště: Přerov

Re: vyhybky Tillig

Příspěvekod milan ferdián » sob 06 říj, 2012 3:02 pm

TTBlecha píše:Kolegové
máte někdo na kolejišti delší verzi angličana "Baeseler" - Tillig k,č,83391?
Jaké s ním máte zkušenosti co se týká jízdních vlastností a ovládání?
Uvažuji, že bych ho použil protože jízda přes starší typ angličana (k.č.83300) mne úplně neuspokojuje a tak si říkám, že tento typ, který má větší poloměr by měl být pro jízdu vozidel lepší. Ale neměl jsem jej nikdy v ruce a tak nevím jak je zpracován (co do kvality) a jestli po něm jezdí všechna vozidla bez problémů a klidně.
Díky za případné odpovědi.


V našich končinách jsem ji nikdy neviděl použitou na stavbě kolejiště,protože je to typická německá výhybka DB.
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12135
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků