
Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
Tkadlec Jaroslav píše:a u nášich drah se používají trojcestné vyhybky?
tak potom daj vediet ako si dopadol testovanim
petr6043 píše:Ahoj prosím o radu, mám stavebnici EW1 a nevím jak mám ze spodu výhybky zajistit jazyky aby nevypadávaly ? ...
BaWiS píše:petr6043 píše:Ahoj prosím o radu, mám stavebnici EW1 a nevím jak mám ze spodu výhybky zajistit jazyky aby nevypadávaly ? ...
V návodu to je popsané, že ten zobáček (nebo jak to nazvat) se musí na kraji roztáhnout, aby Ti to nevypadávalo, tzn. musíš do toho zobáčku dát důlčik (nějaký hodně tupý) a klepnout kladívkem, ale opatrněAt si to neponičíš.
Ale popravdě, je to nanic, nevím jak jiní, ale mi to nikdy moc dobře nešlo, já si ty jazyky vždy vyměním na normální kolejnicové pruty, které si upravím.
George V. píše:Já to rozklepávám opačnou stranou asi 1,5mm zlomeného vrtáku. Základ je, že se to musí dobře podložit a příslušný "jazyk" se musí opřít o svoji kolejnici. Ale stejně je to pakárna...
TTBlecha píše:Kolegové
máte někdo na kolejišti delší verzi angličana "Baeseler" - Tillig k,č,83391?
Jaké s ním máte zkušenosti co se týká jízdních vlastností a ovládání?
Uvažuji, že bych ho použil protože jízda přes starší typ angličana (k.č.83300) mne úplně neuspokojuje a tak si říkám, že tento typ, který má větší poloměr by měl být pro jízdu vozidel lepší. Ale neměl jsem jej nikdy v ruce a tak nevím jak je zpracován (co do kvality) a jestli po něm jezdí všechna vozidla bez problémů a klidně.
Díky za případné odpovědi.
Zpět na Velikost TT (komunita TT)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků