No je trochu osekaný, ale dá se to relativně snadno napravit. Plus je, že plošný spoj je stejný jako u digitalizované verze z výroby.
Výstupy s dekodérem z výroby jsou takhle:
FA1 - zadní světla vpředu.
FA2 - zadní světla vzadu.
FA3 - zhasnutí pravých bílých světel.
FA4 - dálkový reflektor vzadu.
FA5 - dálkový reflektor vpředu.
FA6 - zhasnou přístroje dle směru jízdy, rozsvítí při zapnutí pozičních světel.
FA7 - osvětlení strojovny.
FA9 - osvětlení kabiny zadní.
FA10 - osvětlení kabiny přední.
Analogová verze má natvrdo propojené středové reflektory s pozičními světly. To se dá velmi jednoduše upravit. V dvou diagonálních rozích jsou vedle sebe dvě plošky označené A4 a A5. Z nichž ne jedné je připájený drát se světům a druhá je prázdná. Stačí ten drát odpájet a připájet na nepoužitou plošku. A tím se reflektory připojí samostatně k výstupům FA4 a FA5.
S ovládáním osvětlením kabin je to horší, jsou opět natvrdo připojeny k pozičním světlům s tím, že pomocí přepínače se dá buď světlo zapnou nebo vypnout a je závislé na směru. Bohužel spínací tranzistory ze SUSI výstupů nejsou osazeny, je na ně jen připravené místo.
Pro zprovoznění ovládání světel v budce je nutné:
1. vypájet 2 odpory s hodnotou 0.
2. připájet dva SMD NPN tranzistory např. BC847 a 2 SMD odpory cca 50 kOhm.
3. a tohle je kuriozita - plošný spoj Roco má na sobě chybu - na jedné straně chybí část propojky na plošném spoji a musí se tam dát drát. To je ten drát na který jsem se před časem ptal na tomto fóru k čemu tam je

.
A pak lokomotiva svítí jak má.
Ruda