Zamračená v H0 od MTB

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Re: Zamračená v H0 od MTB

Příspěvekod George V. » stř 20 čer, 2012 6:34 am

Díky. Holt mírně upravím... A hned dotaz pro znalé - je "kapacitně" možné nahrát do dekodéru zvuk pro všech 8 jízdních stupńů a tyto pak rovnoměrně rozmístit po celém rychlostním rozsahu? Mně připadá, že jsou použity asi jen 4.
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Zamračená v H0 od MTB

Příspěvekod Michal Dalecký » stř 20 čer, 2012 6:46 am

Ano kapacita v dekoderu je. V tomto pripade zalezi na autorovi projektu. resp. zdrojovym zvukum, ktere ma k dispozici. Ve zvukovem projektu ZIMO lze nahrat az 10 stupnu.
:: H0, DCC, III-IV :: http://www.ambmodely.cz :: http://diskuze.modely.biz
Uživatelský avatar
Michal Dalecký
 
Příspěvky: 1863
Registrován: pát 23 lis, 2007 8:50 pm
Bydliště: Praha 6

Re: Zamračená v H0 od MTB

Příspěvekod Bedlisch » stř 20 čer, 2012 11:17 am

Michal Dalecký píše:Max. rychlost je v projektu upravena tak aby lepe odpovidala otackam motoru v projektu, resp. lepsimu "zaberu" pri rozjezdu modelu. CV5 byl upraven na hodnotu 150 a CV6 na 75.


Pokud si dobře pamatuji, tak při CV5=255 dosahoval model přepočtené rychlosti cca 120Km/h. Takže nastavit CV5=150, hmm :shock:
Bedlisch
 
Příspěvky: 342
Registrován: úte 09 lis, 2010 8:43 pm
Bydliště: Liberec

Re: Zamračená v H0 od MTB

Příspěvekod Jacek » stř 20 čer, 2012 11:33 am

Berta má 8 stupňů, na 1. jsou otáčky skoro stejné jako na volnoběhu, takže z pohledu zvukaře by měla mít zvuky motoru v 7 úrovních.
Uživatelský avatar
Jacek
 
Příspěvky: 929
Registrován: sob 20 led, 2007 10:03 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re: Zamračená v H0 od MTB

Příspěvekod George V. » stř 20 čer, 2012 11:50 am

...pokud se použije na rozjezd 1. stupeň, tak se otáčky zhoupnou. Takže z pohledu zvukaře 8, resp. 9 včetně volnoběhu :).
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Zamračená v H0 od MTB

Příspěvekod Jacek » stř 20 čer, 2012 12:34 pm

George V. píše:...pokud se použije na rozjezd 1. stupeň, tak se otáčky zhoupnou. Takže z pohledu zvukaře 8, resp. 9 včetně volnoběhu :).

U naprosté většiny nahrávek, které mám, je přechod mezi volnoběhem a prvním stupněm sotva postřehnutelný, takže 7. Prostě to má stejný zvuk. Spíš by mě ale zajímalo kolik stupňů je u těch zvuků od Artolu.
Uživatelský avatar
Jacek
 
Příspěvky: 929
Registrován: sob 20 led, 2007 10:03 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re: Zamračená v H0 od MTB

Příspěvekod George V. » stř 20 čer, 2012 4:39 pm

...v ustáleném stavu to je stejný zvuk, ale tam jde o ten náběh; po zařazení 1. stupně na chvilku vyběhnou otáčky nahoru, asi tak 6 taktů :) . U Artolu jsou asi 4 stupně, nejvyšší bych tipoval tak šestý skutečný.
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Zamračená v H0 od MTB

Příspěvekod aldrin » ned 15 črc, 2012 10:04 am

No pokud by byl clovek stoura, tak by stalo jeste za to uvazovat kdyz lokomotiva zashuntuje. To se motor teprve zhoupne, zvlast v poradnym zaberu. Ale to se asi dostavame nekam jinam. Ac je to uz uplne jina hudba, tak mi to stale tak nejak napul pripada jako lepsi hracka... Proste moznosti zvukovych dekoderu jsou stale limitujici, ac se od svych prvotnich verzi znacne zlepsily.
Dalsim uhlem pohledu muze byt, vzdalenost ke ktere zvuk porovnavam. Pokud je to z vetsi dalky, tak prevlada zvuk diesu. Pokud budu blize, tak od urcite zateze maji i trakcaky vyrazny podil na zvukovem spektru.
aldrin
 
Příspěvky: 65
Registrován: pát 12 úno, 2010 8:55 am
Bydliště: Praha / Jilemnice

Re: Zamračená v H0 od MTB

Příspěvekod Jacek » ned 15 črc, 2012 11:10 am

aldrin píše:No pokud by byl clovek stoura, tak by stalo jeste za to uvazovat kdyz lokomotiva zashuntuje. To se motor teprve zhoupne, zvlast v poradnym zaberu. Ale to se asi dostavame nekam jinam. Ac je to uz uplne jina hudba, tak mi to stale tak nejak napul pripada jako lepsi hracka... Proste moznosti zvukovych dekoderu jsou stale limitujici, ac se od svych prvotnich verzi znacne zlepsily.
Dalsim uhlem pohledu muze byt, vzdalenost ke ktere zvuk porovnavam. Pokud je to z vetsi dalky, tak prevlada zvuk diesu. Pokud budu blize, tak od urcite zateze maji i trakcaky vyrazny podil na zvukovem spektru.

Tak obecně různé jevy "když" řadím do podobné kategorie jako mi jeden z kritiků zvuků MSTS napsal, že zrovna byl na nádraží a mašina dělala takové "tydli tydli" a v MSTS to dělá jen "tydlitát", z toho jsem byl opravdu chytrý :D Od té doby se řídím tím co je na nahrávce, nemůžu dělat něco co tam není a nikdo to nikdy nenatočil. Je ale pravda, že co nahrávka, to jiný zvuk. Proto taky jen u brejlovců už mám 7 verzí, které se od sebe různě liší. Motor při zátěži, bez zátěže, na odporu, u některých mašin pískalo turbo, u jiných nebylo skoro slyšet, u 750 ještě hučel topný alternátor. Hlasitost trakčních motorů u každé jinak, atd.
Poslechová kvalita u těch modelů pochopitelně je jaká je, na videu je ten zvuk úplně "plechový". Taková lepší hračka to ale je.

Mimochodem právě kvůli těm trakčním motorům jsem na stránky dal popis projektu berty
Uživatelský avatar
Jacek
 
Příspěvky: 929
Registrován: sob 20 led, 2007 10:03 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re: Zamračená v H0 od MTB

Příspěvekod Miloš » pon 16 črc, 2012 8:25 am

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat na "letní" pluhy (je 16.7.) a zatím je nikdo nenabízí, dále jestli někdo nevíte neznáte historii nabízených čísel T478.1130,1132,1168 - potisk a T478.1190,1154,1164 zejména dislokace a provoz. Dále prosím o zkušenost jak na prosvítání osvětlení (zejméma dolů pod lokotku) jinak, kdo ještě model nevlastní opravdu perfektní jízdní vlastnosti (dá se srovnat jedině s T435), skvělé osvětlení (barva teplá žlutá), plno detailů zejména závěsky lepší než Roco. Při provozu s modely Roco-Brejlovec je model od Roco jak chudý příbuzný. Jedinná vada na kráse je provedení lepení madel a oken, občas je lepidlo tam kde nemá. Panu Báňovi moc děkuji, že rozjel opravdu sériovou výrobu, Bardotka se dá sehnat a je opravdu super. Nikdy jsem nevěřil, že v Čechách bude možné koupit tak perfektní "náš" model. Ještě jednou díky a těším se na další přírůstky.
Miloš
 
Příspěvky: 19
Registrován: pon 16 črc, 2012 8:01 am

Re: Zamračená v H0 od MTB

Příspěvekod t6791225 » pon 16 črc, 2012 9:42 am

Co se týká te dislokace tak že:
T478.1130 - z výroby asi depo Nové Zámky, po té se v 70. letech se vrátila zpět do Čech společně s loko 1080,1081 a 1086
T478.1132 v 70. letech LD Nové Zámky, společně s dalšími loko z NZ vozila v 70. letech také Os vlaky do Margecan
T478.1168 - LD Chomutov
T478.1154 - asi Praha Vršovice (nejsem si jistý, odvozuji to od toho, že existuje poměrně velké množství fotek této loko z okolí Prahy)
T478.1164 - z ČKD dodána do LD Liberec, po té působyla v nákladní dopravě v Praze

Zbytek možná někdo další doplní...
Jinak můj stroj je T478.1148, která byla z výroby dodána do depa Praha Vršovice, foto zde: http://modelovy-sklipek.webnode.cz/foto ... k-1969-jpg
ČSD III./IV. epocha (1956-1975)
Uživatelský avatar
t6791225
 
Příspěvky: 226
Registrován: stř 22 úno, 2012 7:18 pm
Bydliště: Hulín

Re: Zamračená v H0 od MTB

Příspěvekod Myšpulín » ned 22 črc, 2012 8:01 am

Myšpulín píše:Zdravím a mám následující dotaz. Co vše by měla obsahovat krabička s modelem? Zaráží mne, že po otevření jsem krom vlastního modelu našel jen sáček se dvěma rámečky detailů a bandážované dvojkolí. Žádná spřáhla, žádný návod, nic. Když jsem jej kupoval, byl model vystaven ve vitríně a paní prodavačka mi jej vkládala do krabičky, kterou odkudsi vzala. Je tudíž možné, že se další součásti někam zatoulaly. Než je (pokud teda mají být součástí balení) budu požadovat, rád bych věděl, co vlastně.

Sice to trvalo přes měsíc, ale prodejce zaslal chybějící návod i střáhla, za což mu i tímto děkuji. Taky díku Radulovi za ochotu.
H0, III až IV, ČSD, nemodelář
Myšpulín
 
Příspěvky: 1526
Registrován: stř 24 led, 2007 7:43 pm
Bydliště: Hostinné

Re: Zamračená v H0 od MTB

Příspěvekod t6791225 » ned 05 srp, 2012 9:29 am

Tady to vlákno trošku umřelo, tak jej trochu oživím :P Kdo si bude chtít poslechnout šestiválce, tak může tu: http://www.youtube.com/watch?v=JhHECz_THCQ&feature=plcp
ČSD III./IV. epocha (1956-1975)
Uživatelský avatar
t6791225
 
Příspěvky: 226
Registrován: stř 22 úno, 2012 7:18 pm
Bydliště: Hulín

Re: Zamračená v H0 od MTB

Příspěvekod Vik » stř 08 srp, 2012 10:25 am

Super fotky.
Taky už mám polomáčenou ČD doma. Už se těším na další (v nějaké barevné variantě co se mi líbí).

Přesto se zeptám, je nějaký odhad na druhý pluh? Ne že by to bylo něco na čem by model stál a padal. Jen je přeci trochu hezčí :wink:
H0
Uživatelský avatar
Vik
 
Příspěvky: 176
Registrován: stř 09 led, 2008 1:09 pm

Re: Zamračená v H0 od MTB

Příspěvekod vonBahnhof » úte 14 srp, 2012 4:46 pm

Zdravím všechny majitele Bardotky od MTB!
Zakoupil jsem v e-shopu model MTB009 (červenomodrá s krémovým čelem). V balení žádná spřáhla nebyla, dle sdělení prodejce "tam MTB žádná spřáhla nepřikládá". Setkali jste se s touto informací?
Další fakt, co mě zarazil, bylo to, že do kulisy nelze zasunout krátké spřáhlo Roco, protože mu ve středové poloze vadí pluh. Poradil jsem si menší úpravou spodní části hlavy spřáhla. Prodejce to pouze okomentoval tak, že klasické očko a Fleischmann tam jde. Setkal se někdo s tímto problémem?
HO Lenz digital, IV./V. epocha, ČD, DB
http://von-bahnhof.rajce.net
Uživatelský avatar
vonBahnhof
 
Příspěvky: 123
Registrován: čtv 11 říj, 2007 4:02 pm
Bydliště: Zlínský kraj - Kroměřížsko

PředchozíDalší

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků