ROCO 354.1 ČSD/77 ÖBB/629 kkStB

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Re: ROCO 354.1 ČSD/77 ÖBB/629 kkStB

Příspěvekod ondřej001 » stř 05 úno, 2025 7:22 am

moje centrála je DR5000
ondřej001
 
Příspěvky: 350
Registrován: čtv 19 lis, 2020 6:48 pm
Bydliště: Mnichovo Hradiště

Re: ROCO 354.1 ČSD/77 ÖBB/629 kkStB

Příspěvekod horak » stř 05 úno, 2025 7:41 am

Tým pádom sa centrála asi môže vylúčiť ako zdroj problému.
Obsah príspevku je bez môjho súhlasu iba na NEKOMERČNÝ účel. Zásah do SW/HW je Vaše vlastné riziko!
horak
 
Příspěvky: 732
Registrován: pát 17 srp, 2012 5:46 am
Bydliště: Bratislava

Re: ROCO 354.1 ČSD/77 ÖBB/629 kkStB

Příspěvekod jipol57 » stř 05 úno, 2025 12:09 pm

Mně se občas stalo, že se samovolně přepsala CV20, na nějakou hodnotu. Musí tam být 0. Když tam bylo něco jiného, tak nejela. Ale světla se přepínaly.
MX645 v ROCO Brejlovci.
jipol57
 
Příspěvky: 1378
Registrován: pát 06 dub, 2018 5:18 pm

Re: ROCO 354.1 ČSD/77 ÖBB/629 kkStB

Příspěvekod horak » stř 05 úno, 2025 12:47 pm

CV19 je krátka CONSIST ADRESA. CV20 tvorí spolu s CV19 DLHÚ CONSIST ADRESU.
Tým pádom ak nie sú obe adresy 0 (CV19 aj CV20) tak vlastne dekodér reaguje na CONSIST ADRESU.
Preto je jeho správanie podivné, pokiaľ režim CONSIST nie je korektne nastavený. Teda pokial niekto zámerne nepoužíva CONSIST ADRESU, tak CV19 aj CV20 musia byť NULOVÉ.
Obsah príspevku je bez môjho súhlasu iba na NEKOMERČNÝ účel. Zásah do SW/HW je Vaše vlastné riziko!
horak
 
Příspěvky: 732
Registrován: pát 17 srp, 2012 5:46 am
Bydliště: Bratislava

Re: ROCO 354.1 ČSD/77 ÖBB/629 kkStB

Příspěvekod ondřej001 » stř 05 úno, 2025 4:09 pm

Tak závada odstraněna!!
Na CV19 jsem měl 16, přepsal na 0 a jezdí a svítí

Dík
ondřej001
 
Příspěvky: 350
Registrován: čtv 19 lis, 2020 6:48 pm
Bydliště: Mnichovo Hradiště

Re: ROCO 354.1 ČSD/77 ÖBB/629 kkStB

Příspěvekod horak » stř 05 úno, 2025 4:26 pm

SUPER !!!

Tak predsa úradovali dvaja japonci SAMO a SATO... :mrgreen:

Teraz už len pozoruj, že keď sa to opäť stane, že čo by mohlo byť príčinou...
Obsah príspevku je bez môjho súhlasu iba na NEKOMERČNÝ účel. Zásah do SW/HW je Vaše vlastné riziko!
horak
 
Příspěvky: 732
Registrován: pát 17 srp, 2012 5:46 am
Bydliště: Bratislava

Re: ROCO 354.1 ČSD/77 ÖBB/629 kkStB

Příspěvekod A2C » stř 05 úno, 2025 5:38 pm

ondřej001 píše:Tak závada odstraněna!!
Na CV19 jsem měl 16, přepsal na 0 a jezdí a svítí

Dík


Treba vypnúť analógovú prevádzku. Možno pri zákmite to prepíše CV. Takto tieto zákmity to bude ignorovať.
ČSD ep.IIb + III-IVa + ŽSR. H0, H0e
Z21, Profi-Boss, Multimouse
Uživatelský avatar
A2C
 
Příspěvky: 1710
Registrován: čtv 21 led, 2010 10:32 am
Bydliště: Bratislava, Dúbravka

Re: ROCO 354.1 ČSD/77 ÖBB/629 kkStB

Příspěvekod Stanopp » pát 02 kvě, 2025 4:55 pm

Dve krásne fotky stroja 354.147 som našiel v knihách Železnice objektívom A. Lufta a A. H. Navého a Jiřího Kulhánka. Základom môjho modelu je mašinka 77.23 od Roca a konverzná sada pre 354.1 pána Murasa. Na búdke som upravil tvar okien, doplnil vetrolami, striešky, rýny s odtokovými rúrkami, strešné háčiky, kľučky dverí, madielka a stupienky. Na čele pribudla píšťala. Búdka zakrýva armatúrovú hlavu s kolieskami ventilov, brzdiče, vodoznaky, rýchlomer, manometre, držiak cestovného poriadku, rukoväť otvárania pecných dvierok, či poličku na olejničky. Kotol som oholil aj o pôvodný parný dóm, pod ktorým sa nachádzala skrutka, spájajúca vrch modelu s pojazdom. Po novom je táto schovaná pod krytom piesočníka (dekel s madielkom a pántom s obrúseným nitovaním je z 431.0 Roco). Odliatok parného dómu je tiež doplnený o madielko. Medzi komínom a parným dómom pribudla odlahčovacia záklopka, nahradil a doplnil som výmyvky, piesočník dostal nové tyčovie, vyrobil som nový regulátor s odkvapnicou a tiahlom, osadil som napájacie hlavy a vymenil madlá s držiakmi. Ľavú stranu som doplnil o kompresor a dynamo na patričných konzolách. Dymnicu zdobia nové otváratelné dymničné dvere. Dvere schovávajú sitá. Vane dostali zdvíhacie háčiky, nové madlá v držiakoch, tiahlo k odvodňovákom, tyčovie k plniacim otvorom vody. Z spodnej strany sú povešané elektrorozvody k osvetleniu pojazdu. Možno by šlo popremiestňovať továrenské osvetlenie, ale týmto sa už nejdem trápiť. Na pôvodných dieloch s napájačmi model zdobia mosadzné napájače, ľavý s odolejovačom. Vpravo je vymenená aj konzola náhonu rýchlomera. Zadné lampy nahradili nové konzoly, vpredu je aktuálne vymenená len jedna, druhá je rovnaký typ, ako mali 476.0, musím doobjednať.. medzi lampy som vyrobil nový stupienok pre čistenie dymnice, na pravú stranu položil mazací lis. Tu so sebou ešte bojujem, či dorobím aj jeho náhon... uvidíme. Na čelníkoch som fotkám odpovedajúco vymenil po jednom nárazníku, doplnil madielka pod nárazníky, na predný vykurovaciu spojku, skrutkovku, druhú sadu stupačiek. Pôvodným madlám čelníka chýbal úchyt, žiaľ došli aj mne, takže zatiaľ je nové len na pravej strane. V najbližších dňoch sa pustím do stavby dreveného uhliaka. K spokojnosti ešte chýbajú stupienky na vaniach, úprava predných vík valcov, či ručná brzda v kuchyn. Upustil som od imitácie tiahla k ručnej brzde a výstuh schodíkov do búdky.
Pár fotiek tu:
https://photos.app.goo.gl/vsv2vo67BfxLcgGR7
Vaše postrehy, kritika, nápady sú tradičné prudko vítané.
Přílohy
20250502_190549.jpg
Stanopp
 
Příspěvky: 56
Registrován: stř 10 srp, 2011 4:38 pm

Předchozí

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků