Skutečná železnice, odkazy na fotografie, zajimavá místa, setkání apod.
Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
od milan ferdián » pát 08 srp, 2025 6:18 am
hank píše:Na internetu jsem narazil na tvrzení, že nákladní motorové vozy M 140.1 se kromě rozvážení denního tisku používaly i ke svozu mléka. Je to nějak spolehlivě doloženo?
Byly používány jen pro rozvoz tisku. Zdroj: Železniční motorové vozy z TATRY Kopřivnice/Hynek Palát/Albatros media/2017/
-m-
Limit příloh vyčerpán
-
milan ferdián
-
- Příspěvky: 12147
- Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm
od Bw_Ig » pon 18 srp, 2025 5:53 pm
Ad. Železniční motorové vozy z TATRY Kopřivnice/Hynek Palát/Albatros media/2017/
- to ale není příliš odborná literatura založená na studiu archivních zdrojů.
Pravda se ukrývá ve spisech MŽ a MD. A jsou tam i ty konve s mlékem.
-
Bw_Ig
-
- Příspěvky: 237
- Registrován: pát 01 led, 2016 6:10 pm
od Petr S. » pon 18 srp, 2025 6:55 pm
Mléko byla specialita pro M 134.0 Škoda - neoficiálně první hybridní vozidlo na ČSD . Atlas lokomotiv 2 " Mlíkaře " vynechal , ale Železniční modelářství IV - Kotnauer Maruna , popisuje na stranách 148 až 163 stručnou historii + foto + výrobní dokumentaci pro model v H0 .
-
Petr S.
-
- Příspěvky: 561
- Registrován: úte 16 pro, 2008 8:42 pm
od jipol57 » úte 19 srp, 2025 8:14 am
Asi nesu dříví do lesa, ale kdyby náhodou...
V jednom dobovém dokumentu je zachycený nákladní vagon Z v době protektorátu. Označení BMB-ČMD. Nebylo to dlouhé období. Takhle to vypadalo.
-
jipol57
-
- Příspěvky: 1422
- Registrován: pát 06 dub, 2018 5:18 pm
Zpět na Podklady ke stavbě
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník