Kolejiště - zubačka v TT

Fórum pro stavbu, přestavbu a provoz modelového kolejiště.

Moderátoři: Abe Simpson, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Kolejiště - zubačka v TT

Příspěvekod Sedli-CB » ned 20 led, 2013 9:46 pm

EDIT moderátor : vlákno vzniklo přesunutím příspěvků týkajícíh se modelování zubačky z jiného vlákna ! Znázorněním zubačky se zabývají (zatím :D ) 2 lidi - Sedli-CB a Janek.KP

Dobrý večer pánové,
také řeším kolejiště do obýváku ..... Úvodem hlásím, že jde o velikost TT :!:
V obýváku mám prostor cca 3,6 x 0,5 metru, což není žádná sláva. Na jednom okraji si však můžu dovolit vyjít o 25 cm ven do prostoru, díky čemuž se již dokáži otočit. Sice na mizerné 310ce, ale co se dá dělat. Dlouhou dobu jsem váhal nad námětem. V úvahu přicházejí varianty jako velké lokomotivní depo, rozsáhlý vlečkový areál (třeba papírna) či lokálka s úvratí. Nakonec vše dopadlo jinak. V červenci loňského roku jsem navštívil kořenovskou zubačku, která nmě uchvátila. Ano, bude to ZUBAČKA :!: Koupil jsem si od Corony knihu i DVD o zubačkách a čerpal z nich mnoho námětů. Někdy od září jsem si postupně kreslil plánek kolejiště, který jsem nyní, v době pracovní neschopnosti (úraz ruky), dotáhl do asi finální podoby. Sice ještě nad dvěmi drobnými úpravami uvažuji, ale o tom se rozepíši dále... Viditelné úseky jsou kresleny černě, skryté červěně.
zub.jpg

Trať začíná ve skrytém nádraží. Koleje č. 5 a 7 jsou kusé a určené pro manipulační vlaky. Koleje č. 1 a 3 jsou určeny pro osobní vlaky, případně krátký manipulák. Kolej č. 3a je určena k objetí lokomotivy od manipuláku na sousední kolej na jinou soupravu. Počítám, že na koleji č. 3 bude odstavena souprava Ds + 2x Bai (Ba, Be RYBÁK nebo Balm - dle libosti), která bude znázorňovat rekreační vlaky ROH či posílené osobní vlaky. V takovém případě by se singrovka od osobního vlaku odstavila na kolej č. 1a. Na kolej č. 1 by zajel kratší manipulační vlak jehož lokomotiva by se přes kolej č. 3a přestavila na třetí, tam by si namluvila soupravu osobních vozů a odjela s ní do hor...
Po výjezdu z tunelu ze skrytého nádraží trať vede do dopravny D3, která je přesně na motivy dopravny Dolní Polubný. Stanice o dvou dopravních kolejích v nepřetržitém sklonu, vlečka do skláren... Vlečka je z prostorových důvodů trochu upravená. Krajní koleje slouží k vykládce písku a stáčení mazutu pro sklářské pece. U prostřední koleje bude z levé strany budova skladiště sklárny, z pravé strany tzv. volná skládka umožňující nakládku/vykládku z/do aut nebo prostřednictvím bejka. Vlevo od vlečky bude celý prostor třetího dílu zastavěn areálem sklárny. Budovy budou pod úrovní vlečky tak, jak je tomu ve skutečném Dolním Polubném... Staniční budova zde bude samozřejmě typu 16/H :!:
Z této dopravny trať vede krátkým pravým a následně levým táhlým obloukem, kde překonává po kamenném obloukovém mostě malou rokli s říčkou, projíždí skalním zářezem se skalním ostrohem (podobně jako u Luk pod Medníkem, ale v menším) a po dalším tentokrát ocelovém mostě překonává znovu tutéž rokli, aby přijela do malé zastávky umístěné těsně pod dolním portálem vrcholového tunelu.
Po výjezdu z tunelu ozubnice končí a trať vede esíčkem kolem jednoramenného mechanického vjezdového návěstidla do koncové stanice. Stanice má, podobně jako skutečný Kořenov, znázornit v mých skromných podmínkách bývalou příhraniční přechodovou stanici do Pruska. Staniční budova je proto vybrána trochu honosnější. Jde o stavebnici nádraží Wittenburg od Auhagenu: http://www.auhagen-shop.de/product_info ... nburg.html Skutečný Wittenburg sice leží kousek od Hamburku, ale to vzal bubák. Mě osobně se tento nápad celkem zamlouvá a svou velikostí by mohla budova odpovídat určení stanice. Samotná stanice má 3 dopravní koleje (2., 1. a 3.) a 5. manipulační sloužící pro jízdu do/z depa a pro odstavování souprav osobních vlaků. Depem se rozumí malá strojová stanice s remízou o dvou stáních, která je v pokračování 5. koleje na "slepém" zhlaví stanice. Kolej č. 2k je určena pro nakládku/vykládku zboží, zejména uhlí a dřeva. Počítám zde s kolejovou váhou ( http://www.ttmodelar.cz/index.php?optio ... &Itemid=47 ) a obrysnicí. Kolej č. 4 vede ke skladišti zboží. Kříž mezi kolejemi č. 2k a 4 je zřízen účelově kvůli nedostatku místa. Inspiraci jsem čerpal v Jindřichově Hradci, kde podobně odbočuje kolej na podvalníkovou jámu. Zde je ještě ve hře posunutí kříže blíže k výhybkám, jeho zkrácení v místě před srdcovkami a tím i nepatrné prodloužení 2. koleje. Stanice bude bez odjezdových návěstidel. Na vjezdovém zhlaví počítám s přejezdem s mechanickými závorami.
Jelikož je naše skutečná zubačka v horách a právě pro potřebu překonání velkého převýšení je zubačkou, plánuji i zde horský terén. Skalní strž s říčkou na díle č. 4 (vpravo) bude jistě celkem zajímavá. Mezi zhlavím/záhlavím horní stanice a výpravní budovou dolní stanice plánuji malý vant, který bude ovšem hustě zalesněný, aby se obě nádraží opticky oddělila. Ve hře pak je ještě zrkácení spodního nádraží o cca 10 cm a spolu s tím i posunutí tunelového portálu skrytého nádraží - dojde tím i k jeho prodloužení. Uvidím, nechám si to ještě projít hlavou...
Kolejiště chci zasadit do poloviny 70. let minulého století. V obou stanicích budou ještě vodní jeřáby, u depa starý sklad na uhlí, v dolní stanici staré lapmy na dřevěných stožárech a se žárovkovým svítidlem, jako je tomu dodnes v Dolním Polubném. V horním nádraží již budou klasické drážní lampy, ale na betonovém šestihranném stožáru, jako je tomu v Kořenově. Vozidla jsou celkem jasná - T426.0 a M240.0... K tomu Balm, souprava dvou Baiek a nákladní vozy z té doby. Cisterny na mazut pro sklárnu, sypáky pro křemičité písky, vozy ř. Z nejrůznějších provedení jak pro sklárnu, tak i k vykládce v horním nádraží, oplenové, plošinové a vysokostěnné vozy pro nakládku dřeva a fošen v horním nádraží...
Se stavbou bohužel v dohledné době nezačnu, neboť jsem se nedavno přestěhoval do nového bytu a je kam cpát. Nicméně je zatím čas hrát si s vozidly, zejména se stavbou T426.0, kde asi nezůstane u jediného kousku :) Jedno však vím jistě - budou maximálně čtyři :D Myslím, že je to celkem zajímavé kolejiště. Dlouho jsem pátral na internetu, ale nenašel jsem kolejiště s podobným námětem... Tak snad se tam nahoře někdo smiluje a konečně vyhraju tu Sportku :D
TT - ČSD, 70. léta, analog/s DCC začínám
http://sedli-cb.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Sedli-CB
 
Příspěvky: 103
Registrován: ned 01 kvě, 2011 8:19 am
Bydliště: České Budějovice

Re: Kolejiště v obýváku

Příspěvekod mizl » ned 20 led, 2013 10:41 pm

Ahoj
Mě se ten plánek líbí, akorát mám pochyby z délky kusé koleji v levé části napojenou na kolej č. 1. Pokud vycházím z předpokladu, že horní kusá kolej má kolem 34 cm, tak spodní bude mít cca 11 cm ?? Tam se vejde maximálně jedna malá lokomotiva bez vagónů !! Takže kusá kolej u rampy na nádraží je tam v tomto případě na nic. Nic tam nešoupneš.
Nejsem expert na plánky kolejišť a ani mi v podstatě nenáleží se k tomu to vyjadřovat. Na to tu jsou jiní profíci. Každopádně se mi zdá zmíněná kusá kolej dosti krátká. Také mě napadla jedna myšlenka, která nebude asi moc dobrá. Viditelné nádraží stočit do spodního rohu a skryté nádraží stočit do horního rohu. Třeba se tím prodlouží o malinko užitná délka kolejí ve stanici ?? Každopádně být tebou, počkal bych na vyjádření odborníků zde na fóru.

Michal
TT, III. - IV., DCC -> LENZ, Mikrolayout, Rajče, Staré kolejiště
Uživatelský avatar
mizl
 
Příspěvky: 1670
Registrován: ned 19 čer, 2011 7:17 pm
Bydliště: Most

Re: Kolejiště v obýváku

Příspěvekod FazerTT » pon 21 led, 2013 8:13 am

Mně se to líbí. Hlavně se mi líbí tvůj přístup - víš přesně, co chceš.

To mizl:

Nevím, jestli jsem to pochopil správně a jestli je to provozně v souladu s předpisy, ale dovedu si představit přistavování vozů z koleje č. 2. Takže pro výtah vagonu lze využít i délky první výhybky (vlevo). Takže jeden vagón by se tam nacpat dal....
FazerTT
 
Příspěvky: 10
Registrován: pát 26 bře, 2010 7:56 am

Re: Kolejiště v obýváku

Příspěvekod Sedli-CB » pon 21 led, 2013 8:27 am

Mizl:
Na 4. kolej se s vozy dostanu, ale pouze ze druhé - s tím se počítá. Výtah na slepém zhlaví vychází rovných 15 cm, k tomu celá délka výměny v 1. koleji a ještě je za ní kousek rovné (36,5 mm kvůli osové vzdálenosti kolejí). Ke skladu se vejde jedna dlouhá čtyřnápravová nebo dvě malé Zetky. Se čtyřnápravovou Zetkou (uvažuji Zaz nebo Zav) se mi rakušanka za hrot výměny mezi 2. a 4. kolejí vejde. Souprava mi vychází délkou na cca 25 cm a mám zde prostor 315 mm. Jen malé Zetky budu muset zřejmě přetahovat po jedné, ale i tak se na sklad dostanu... Důkaz místo slibů je zde :)
zub.jpg

Jaké viditelné nádraží navrhuješ stočit? Horní mi přijde celkem přijatelné i dostatečně dlouhé a s otočením spodního zabiju prostor pro vlečku...

FazerTT:
Ještě abych po půl roce hltání knihy od Corony, po dvou návštěvách zubačky a neustálého pozvolného kreslení plánku kolejiště nevěděl co chci :D To by bylo docela smutné :wink: Ale oběma díky za chválu :!:
TT - ČSD, 70. léta, analog/s DCC začínám
http://sedli-cb.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Sedli-CB
 
Příspěvky: 103
Registrován: ned 01 kvě, 2011 8:19 am
Bydliště: České Budějovice

Re: Kolejiště v obýváku

Příspěvekod Michal Šuhajda » pon 21 led, 2013 9:37 am

Ahoj,
neuvažoval jsi o použití jednoduché přesuvny v SN? Výrazně se Ti zvětší užitná délka kolejí.
Z paktických důvodů bych aspoň změnil určení kolejí. Na osobácích toho krom objíždění moc měnit nebudeš, proto je nechej zajíždět dál. U manipuláků se předpokládá změna zátěže a to se lépe dělá na bližších kolejích.
Návrh kolejiště je moc hezký a npřeplácaný. Využití "zubačkových " sklonů ti umožní v SN pohodlnou manipulaci rukou.
Předpokádám, že viadukt v oblouku bude inspirován skutečným Jizerským mostem, byť skutečný je až z Kořenovem.
PS: Budeš ztvárňovat ozubnici?
-MiŠ-
Velikost H0, ČSD
Michal Šuhajda
 
Příspěvky: 1542
Registrován: pon 23 říj, 2006 9:57 am
Bydliště: Plzeň - střed

Re: Kolejiště v obýváku

Příspěvekod Janek.KP » pon 21 led, 2013 4:04 pm

Michal Šuhajda píše:Ahoj,
...
PS: Budeš ztvárňovat ozubnici?


to Michal Šuhajda - dotaz nebyl sice určený mě, ale odpovím - zkouším to, včetně ozubnicových výhybek, ale je to masakr... :(

to Sedli-CB - pokud Tě kořenovská zubačka uchvátila, tak Ti nabízím sdílení knowledge base, aby z muzea nemuseli na tytéž dotazy odpovídat podruhé ;) Pokud máš zájem, pošli prosím SZ.
ČSD, IV epocha, TT, digitál
Uživatelský avatar
Janek.KP
 
Příspěvky: 115
Registrován: čtv 03 kvě, 2012 4:32 pm

Re: Kolejiště v obýváku

Příspěvekod Raaba » pon 21 led, 2013 9:09 pm

..... Tahle trať je moje srdeční záležitost, takže mě to dost zajímá (jako dítě jsem strávil několikery prázdniny v chalupě u trati mezi Polubným a Kořenovem zastávkou a Singrovky šplhající se hore kopcom mě dávaly dobrou noc). Napadlo mě, jestli Kořenov neumístit diagonálně, vyšli by trošku staniční koleje. A líbí se mi nápad s přesuvnou. No a jak si poradit s ozubnicí, n to jsem moc zvědavej ;o)
Raaba
 
Příspěvky: 88
Registrován: úte 13 črc, 2010 8:18 am
Bydliště: Praha

Re: Kolejiště v obýváku

Příspěvekod Janek.KP » pon 21 led, 2013 11:07 pm

Raaba píše: ..... Pánové, také se přimlouvám za samostatné vlákno. Tahle trať je moje srdeční záležitost, takže mě to dost zajímá (jako dítě jsem strávil několikery prázdniny v chalupě u trati mezi Polubným a Kořenovem zastávkou a Singrovky šplhající se hore kopcom mě dávaly dobrou noc). Napadlo mě, jestli Kořenov neumístit diagonálně, vyšli by trošku staniční koleje. A líbí se mi nápad s přesuvnou. No a jak si poradit s ozubnicí, n to jsem moc zvědavej ;o)


http://diskuze.modely.biz/viewtopic.php?f=1&t=6988&start=90#p114568
ČSD, IV epocha, TT, digitál
Uživatelský avatar
Janek.KP
 
Příspěvky: 115
Registrován: čtv 03 kvě, 2012 4:32 pm

Re: Kolejiště v obýváku

Příspěvekod chameleon » úte 22 led, 2013 12:29 am

Sedli-CB
parádní návrh, krásně jsi k tomu i povyprávěl, představoval jsem si tu krajinku a kolejiště bude velmi atraktivní :P (tedy pevně věřím, že bude :wink: )
Jirka
stavím TT Nová_Naděje
Uživatelský avatar
chameleon
 
Příspěvky: 822
Registrován: sob 31 kvě, 2008 2:02 pm

Re: Kolejiště v obýváku

Příspěvekod Janek.KP » úte 22 led, 2013 4:59 am

chameleon píše:Sedli-CB
parádní návrh, krásně jsi k tomu i povyprávěl, představoval jsem si tu krajinku a kolejiště bude velmi atraktivní :P (tedy pevně věřím, že bude :wink: )


Jirko, už tady máte dva, co se budou s kořenovskou zubačkou zabývat. Mně a Sedli-CB ;)
A teď vlastně nevím, komu byl Tvůj příspěvěk určený :lol:
ČSD, IV epocha, TT, digitál
Uživatelský avatar
Janek.KP
 
Příspěvky: 115
Registrován: čtv 03 kvě, 2012 4:32 pm

Re: Kolejiště v obýváku

Příspěvekod chameleon » stř 23 led, 2013 9:23 am

Janek.KP píše:Jirko, už tady máte dva, co se budou s kořenovskou zubačkou zabývat. Mně a Sedli-CB ;)
A teď vlastně nevím, komu byl Tvůj příspěvěk určený :lol:

Já vím, však tvé vlákno sleduji a netrpělivě čekám na nějaké první výsledky :wink:
Bude zajímavé pozorovat vás oba, jak se s tím vypořádáte. Vlastně forma bude trochu odlišná viď? Ty ses vydal cestou modulů a Sedli-CB bude mít domácí kolejiště...
Jirka
stavím TT Nová_Naděje
Uživatelský avatar
chameleon
 
Příspěvky: 822
Registrován: sob 31 kvě, 2008 2:02 pm

Re: Kolejiště v obýváku

Příspěvekod Sedli-CB » čtv 24 led, 2013 6:35 am

Pánové, omlouvám se za delší odmlčení, ale změnil jsem si zde na diskuzi pod svým jménem emailovou adresu a netušil jsem, že to způsobí deaktivaci účtu. Na opětovnou aktivaci pak nějakou dobu čekal… :(

Michal Šuhajda:
O přesuvně jsem na spodku neuvažoval z toho důvodu, že by její část zasahovala pod výškovou úroveň 0. Kolej č. 3a a stejně tak „výtažná“ kolej horního nádraží jsou kreslené až na okraj z důvodu možného pokračování. Pokud bych na konec kolejí skrytého nádraží dal přesuvnu, zasahovala by do rámu a nemohl bych zde dotáhnout někdy v budoucnu svorníky se sousedním dílem. Sice by to šlo vyřešit zvednutím spodního nádraží od rámu a tím i celého kolejiště tak, že spodní část přesuvny by již do svorníků nezasahovala, ale nerad bych šplhal příliš vysoko a ubíral si už tak malý prostor pro plánovanou vitrínu na modely (ta bude nad kolejištěm). Místo toho mě napadla jiná varianta, jak to celé vyřešit:
spodek.jpg

Ve skrytém nádraží se chci maximálně vyhnout posunu, bude-li to možné. V mém prvním příspěvku popsaný posun s lokomotivou od manipuláku na osobák a opačně jsem považoval za maximum. Právě proto jsem měl v úmyslu hnát manipuláky na zadní koleje. Ale… Nakonec jsem spodní nádraží (jakoby Dolní Polubný) zkrátil, protože stejně cca polovina zátěže manipuláků půjde na vlečku skláren. Tím pádem budou tyto délky kolejí postačovat. A v případě jízdy dlouhého vlaku se manipulák buď uhne na vlečku s částečným obsazením 1. koleje v dopravně nebo se roztrhne (část na vlečku, zbytek na 1. koleji). Tím se mi prodloužilo skryté nádraží a koleje č. 5 a 7 mají délku 81 cm, což je dle mého názoru dostačující. Vždyť na skutečné zubačce má rakušanka normu proti kopci 180 tun, tak zde nemůžu tlačit 10ti vozové kalouny (nehledě na adhezi modelu a chování sunuté delší soupravy vozů v ostrém oblouku – R310)… Původní myšlenka byla, že ve skrytém nádraží bude vždy jeden manipulák čekat a druhý bude na viditelné části. Pokaždé by se pak prostřídaly, aby to vypadalo jako, že vezou jinou zátěž. Nakonec mě napadlo zřídit dvě odstavné koleje č. 5a a 7a (viz obrázek výše v tomto příspěvku). Zde by v podstatě trvale stála odstavená jedna souprava manipuláku bez mašiny. Vždy po příjezdu manipuláku do skrytého nádraží by pak mašina zatlačila svojí soupravu na volnou odstavnou kolej a druhou by si vytáhla. Myšlenku střídání dvou manipuláků jsem tímto nezavrhnul – ba naopak. Teď to teprve bude zajímavé, když se mi ve skrytém nádraží budou točit dvě mašiny, ale 3 soupravy!!! Pro přístup k odstavným kolejím bych udělal asi sundavací část kopce za staniční budovou spodního nádraží. Dále bych asi udělal tyto dvě koleje v nějakém minimálním spádu směrem k zarážedlu, aby nehrozil samovolný pohyb odstavené soupravy směrem do zhlaví. V provozu je jako na skutečné zubačce počítáno s tím, že do kopce bude lokomotiva vždy sunout a tak vyjma přepřahu z manipuláku na osobák/rekreační rychlík ROH či opačně není potřeba z druhé strany přejíždět z koleje na kolej… Proto ty dvě šturcové koleje :wink: A díky této „technologii“ provozu skrytého nádraží také nevidím důvod použití přesuvny… :wink:
Též děkuji za chválu. Ohledně nepřeplácanosti… Držím se hesla, že méně je někdy více ;) Mimo to jde o horskou trať a tak by byl hřích neznázornit zde kus hor… Jizerský most to určitě nebude. Mám nějakou vlastní vizi, kterou jsem také začal kreslit:
most.jpg

Čerchovaně je osa koleje a čárkovaně je vypočítaný průjezdný průřez pro osobní čtyřnápravové vozy (ještě si to raději ověřím v praxi). Modře jsou pilíře mostu. Je to teprve skica čekající na dokončení. Určitě na tom budu ještě pracovat a hodně překreslovat. Už teď vím, že budu most trochu rozšiřovat, aby byla větší vůle mezi zábradlím a průjezdným průřezem… Vidím to však pouze na dvě pole, protože 22° je celkem dost. Jizerský most by tak vypadal nepřirozeně, zvláště kdyby zabíral polovinu celého toho velkého oblouku :wink: Takže trochu inspirace si z něho vezmu, ale bude jej připomínat velmi velmi vzdáleně…
Na ozubnici se také chystám, ale nemám zrovna doma kousek koleje od p. Litomyského, abych mohl začít oměřovat a kreslit… Mám dva nápady jak jí vymyslet, ale potřeboval bych si to rozkreslit, aby nebyly problémy s novými háčkovými spřáhly od Tilliga a nedocházelo k samovolnému rozvěšování vozů. Nicméně mám myšlenku jak to vyřešit coby stavebnici z leptaného plechu – budu pak žebrat u výrobců leptů o zhotovení. Síla hřebenů zhruba odpovídá síle mosazného plechu 0,3 mm… Co se týče ozubnicových výhybek, bude to čistá improvizace :)

Janek.KP:
Jakékoliv spolupráci se samozřejmě bránit nebudu… :wink: Jen bych chtěl upozornit, že nechci stavět přesný model zubačky, ale pouze kolejiště na její motivy… :wink:

Raaba:
Horní nádraží diagonálně rozhodně nechci. Délka staničních kolejí pro lokálku a tedy i pro vlaky je dle mého názoru dostačující. Už jsem se o tom rozepisoval výše v tomto příspěvku – problémy s adhezí a sunutím. Mimo jiné bude cca polovina zátěže 80ti centimetrových manipuláků končit ve sklárně – proč tedy delší horní nádraží? Hlavně by mi ale vycházely přestavníky nad skrytým nádražím. Výpočtem mi vyšlo, že rozdíl mezi skrytým a horním nádražím bude pouze 9,5 cm, což by s osazenými přestavníky (plánuji Hoffmanny – jsem s nimi velice spokojen) bylo pro případný zásah obsluhy např. při vykolejení sakra málo…

chameleon:
Děkuji za chválu. Též doufám, že na realizaci dojde a to co nejdříve… :wink: Jinak to mé kolejiště bude také formou jakýchsi modulů. Dva díly budou 900x500 a dva 800x750… Počítám s občasnou účastí na výstavách, kde by byla šance propojení kolejiště s kolegou :)
TT - ČSD, 70. léta, analog/s DCC začínám
http://sedli-cb.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Sedli-CB
 
Příspěvky: 103
Registrován: ned 01 kvě, 2011 8:19 am
Bydliště: České Budějovice

Re: Kolejiště v obýváku

Příspěvekod Raaba » čtv 24 led, 2013 9:41 am

Raaba:
Horní nádraží diagonálně rozhodně nechci. Délka staničních kolejí pro lokálku a tedy i pro vlaky je dle mého názoru dostačující. Už jsem se o tom rozepisoval výše v tomto příspěvku – problémy s adhezí a sunutím. Mimo jiné bude cca polovina zátěže 80ti centimetrových manipuláků končit ve sklárně – proč tedy delší horní nádraží? Hlavně by mi ale vycházely přestavníky nad skrytým nádražím. Výpočtem mi vyšlo, že rozdíl mezi skrytým a horním nádražím bude pouze 9,5 cm, což by s osazenými přestavníky (plánuji Hoffmanny – jsem s nimi velice spokojen) bylo pro případný zásah obsluhy např. při vykolejení sakra málo…


Jo s přestavníkama máš pravdu. Líbí se mi, že nad skryťákem nevedou koleje a případná oprava může být jednodušší. Celkově to máš všechno pěkně promyšlený, to se musí nechat! Budu se těšit na realizaci. Držím palce, ať se k tomu dostaneš pokud možno brzy.
Raaba
 
Příspěvky: 88
Registrován: úte 13 črc, 2010 8:18 am
Bydliště: Praha

Re: Kolejiště - zubačka v TT

Příspěvekod Sedli-CB » čtv 24 led, 2013 4:51 pm

Raaba:
Děkuji :) Jsem puntíčkář a snažím se domýšlet věci do detailů. Občas si tím ale hezky nakálím do bot :D
TT - ČSD, 70. léta, analog/s DCC začínám
http://sedli-cb.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Sedli-CB
 
Příspěvky: 103
Registrován: ned 01 kvě, 2011 8:19 am
Bydliště: České Budějovice

Re: Kolejiště - zubačka v TT

Příspěvekod fruafru » pát 25 led, 2013 4:08 pm

Zdar. Vidím že to máš dokonale vymyšlené, přesto jsem si dovolil dvě ? neautorizované změny, první spodní zastávku jsem posunul do prava, tím sem dostal trochu víc místa mezi stanicemi, a nemám vhodné mosty ,tak jsou oba kamenné. Snad to nebude vadit.
Přílohy
zubacka02.jpg
zubačka01.jpg
fruafru
 
Příspěvky: 271
Registrován: úte 30 lis, 2010 9:22 am

Další

Zpět na Modelové kolejiště

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků