Jo, tu remízu asi předělám. Je tam jenom, jako že tam bude. Hlavní trat bude v zářezu. To je obět za moje kroužení dokola. Ten zářez nebude zas tak hrozný. Trat bude zleva klesat doprava, navíc vlečky taky nebudou nějak moc vysoko. Profil pro motory je 45 mm na výšku, takže se to nějak vyrovná. Zatím (nemám odzkoušeno, ale bezhlavě to dělat nebudu-odzkouším průjezdnost) je výška pod silničním mostem -15mm, skryté 0mm, stanice 30mm a horní vlečka 50mm. Jinak trošku jsem poupravil skryté. Smyčková kolej má ted 1.65 m, nejkratší 80 cm. Pak jsem se zbavil výhybek na skrytém. Ono, člověk musí taky trošku hledět na financování projektu a myslím, že prodloužení smyčky a méně výhybek (hlavně ten angličan) tomu rozhodně prospěje. Angličan do depa asi taky nebude. Jednak jsou dost nákladné a nějak mi ty výhybky nesedí. Když jsem byl malý, koupil jsem tři plechové a při vzpomínkách na trojkolejnou stanici se dvěma angličany za sebou se musím usmát. Navíc podle mě na sebe zbytečně strhává pozornost. Ale bránit se mu nebudu. Tak tady, snad už dnes poslední, sedím u toho 5 hodin, už na to ani nevidím:
http://suvis754.rajce.idnes.cz/wintrack/#Lokalka1.3.jpgA pro lepší orientaci, nakresleno bez cesty a objektů:
http://suvis754.rajce.idnes.cz/wintrack ... ka1.3S.jpgDíky za názory, jdu na pivo
