Tak zase po dlhej dobe som sa vrátil k stavbe.
Osadil som prvú preglejku ako podklad pod odbočnú stanicu.
Je vyvýšená o 4cm od základnej konštrukcie. Hlavná trať bude z ľavého zhlavia klesať až na ,,0,,
smer skryté nástupište. Vedľajšia ľavá odbočka bude stúpať do koncovej stanice.
Na preglejku pôjde ešte nalepiť 5 mm korok a následne pod koľaje 3mm pásy čiernej gumorohože.
Aspoň skusmo som rozložil koľaje a výhybky v stanici. V ľavom zhlaví ešte namiesto 2xEW1 výhybky
dám križovatkovú výhybku. Neviem či dať Tillig DKWI alebo DKWII typ,,Baeseller,,????
Neviem aký je medzi nimi rozdiel okrem dĺžky?
Ostatné výhybky budú všetko EW2 + jedna trojcestná.
Prikladám aj foto rozloženia koľají na ,,nečisto,,.
Mirec