od Tobyška » stř 09 lis, 2016 2:05 pm
Tak tedy znovu a lépe. Dost jsem přemýšlel nad Milanovými slovy:
Vizuelně to vidím špatně a při tom mám pocit,že bych mohl stanici trochu zredukovanou,ale se zachovaným obsahem dostat na tu tvoji plochu... Kolejivo ELITE/15°.Obě dvojité kolejové spojky,musíš složit z výhybek.
No, začnu tím, že vytvořím minimální verzi nádraží, která by se mohla ještě provozovat v duchu originálu. Podle doporučení vezmu výhybky ELITE/15° a budu předpokládat, že se mi podaří udělat kolejové spojky. Redukci udělám i v depu. Cílem je minimalizovat prostor pro nádraží. Zatím se vůbec nebudu zabývat vedním tratí mimo nádraží. Uvidíme, k čemu se dopracuju, pak by se vyhodnotilo, zda má smysl pokračovat. Pokud ano (což bych si samozřejmě přál), tak mi to snad napoví jak pokračovat dál. Možná, že mi poradí Milan nebo někdo z vás.
Když jsem teď šmátral v archivu, našel jsem tam fotky z oslav 130 let železnice v Letohradě. Konaly se asi týden potom leteckém focení, bohužel, kamarád nemohl a já jsem jiného pilota nesehnal a tak jsem musel fotit ze země. Třeba to někoho z vás potěší.
Tenkrát to probíhalo tak, že kolem deváté hodiny se v Letohradě sjely dva osobní vlaky, jeden tažený 534.03 od Ústí a s 354.1217 od Týníště. Všudybylka dozbrojila a postavila se do čela soupravy. Tak dojely do Lipky asi až Hanušovic (kde jinde by ten Kremák otočili). Pak se to vrátilo zpět do Letohradu a zase jako dva vlaky rozjelo. Kremák na Týniště a Jednička na Ústí. Pár fotek teď pošlu v přílohách, jsem si vědom, že s tím hlavním tématem tohoto vlákna to má souvislost jen okrajovou. Předpokládám, že nikdo ty fotky nezneužije pro svoji výdělečnou činnost. Dávám to jen pro potěšení lidí s obdobnou krevní skupinou.
- Přílohy
-

-
