Ano jsou na to modelářské normy, ale vzdálenost pak na fotce vypadá, že pidi človíček by dírou lehce propadl.
Na modelu jsem to udělal podle vozu a parní lokomotivy, kde parní válce jsou trochu do šířky.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
t29 píše:Na odkazované stránce jsou i fotky Ae-145 pro Mali v rozloženém stavu a exportní bedny na vagonech.
t29 píše:Čmelák vznikl až v šedesátých letech, zde na kolejišti může zavřená exportní bedna obsahovat třeba dobově odpovídající Aero Ae-45. Tato Aerovka byla přímo uzpůsobena pro přepravu po železnici:
"Trup byl původně za kabinou silně stažen, mimoto gondoly byly dosti blízko u trupu, aby se dalo letadlo dopravovat na plošině železničního vozu, pouze s demontovanými konci křídel."
https://www.orlita.net/ae45/
Na odkazované stránce jsou i fotky Ae-145 pro Mali v rozloženém stavu a exportní bedny na vagonech.
Tempotaxi píše:
Střelec píše: Na kostru kolem rozloženého stroje asi posléze přišlo bednění, nebo nějaká proti ohni inpregnovaná plachta, aby nedošlo k poškození nebo zapálení plátěného potahu jiskrami z lokomotivy, případně aby byl před pozorovateli utajen charakter nákladu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník