Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Max píše:Milane, zapomeňme na úvahy co by bylo, kdyby bylo,
vraťme se o pár příspěvků zpátky, k plánku topírny v rovném směru výhybky.
Chtěl jsem jen upozornit na to, že oblouk R=180 m vůbec nemusí znamenat lokálku, natož vlečku. Proto ten vzpomenutý Semmering, vše ostatní je OT.
Jen tak mimochodem, na některých vlečkách měli R=75, nebo taky 40, a jezdily tam normální vozy.
Max píše:...vraťme se o pár příspěvků zpátky, k plánku topírny v rovném směru výhybky.
Max píše:Jen tak mimochodem, na některých vlečkách měli R=75, nebo taky 40, a jezdily tam normální vozy.
radekkrupka píše:Jenže při vší úctě tvoje obrázky a informace jsou přinejmenším matoucí. Když ani nevíme, zda se jedná o vlečku, o trať, zda to vůbec bylo realizováno a kdy... a pod... .... si nejsem jist, jestli je přínosem motat jim hlavu těmito příspěvky, u nichž tedy ani ty nevíš o co se jedná? Tím nechci nijak shazovat tvoji vynaloženou práci a úsilí, ale zkrátka účinek je podle mě takový dvojsečný...
Morris Zapp píše:Max píše:Jen tak mimochodem, na některých vlečkách měli R=75, nebo taky 40, a jezdily tam normální vozy.
Samotné vozy ano (některé, většina dnešních vozů už ne), svěšené soupravy (= vlaky) nikoliv.
Max píše:Morris Zapp píše:Max píše:Jen tak mimochodem, na některých vlečkách měli R=75, nebo taky 40, a jezdily tam normální vozy.
Samotné vozy ano (některé, většina dnešních vozů už ne), svěšené soupravy (= vlaky) nikoliv.
Ano, dnešní vozy s rozvorem jak Rybák, nebo i víc, by se tam určitě nesrovnaly. Ale když mívaly rozvor 3m, nebo o maličko víc, tak to nebyl problém. A mašinka dvoukolák, nebo tří, ale s prostřední osou bez okolku.
Ferda píše:Hasičák se zase hodil, když mašina blafla plamenem. Zvlášť 0kové Karkulky to dělaly strašně rády. Plný výkon a naftou a olejem nasáklá azbestová omotávka kolem výfukového potrubí jaksi nejdou dohromady.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků