Netáhlo píše:Pánové a co taková situace: vždyť ten motorák vůbec nemusí mít v odbočné stanici konečnou, ale může zajíždět až do nedalekého okresního města, které zde supluje skryťák, a os. vlaky se zde klidně můžou křižovat. A nebo jak psal Milan, na té manipulační koleji je dost místa na odstavení motoráku. Co je však asi nejdůležitější, že Lukáš psal, že motorák bude jezdit sólo, jen občas bude mít vlečňák, takže to situaci výrazně usnadňuje. Vlečňák může být klidně odstaven v koncové u remízy a za motor se připojovat jen ve špičku.
Co se týká toho manipuláku, tak bych to prováděl asi takto:
Ze skryťáku zleva přijede manipulák, v dolní stanici vymění vůz u rampy k vyměněnému vozu odstaví další vůz, který pokračuje dál a jede do koncové, kde vymění u nakládky dřeva plošiňáky a jede zpět. V odbočné připojí vyměněný a odstavený vůz a pokračuje dál po trati doprava, někdy během modelového dne pak pojede zpět, co by Pn, když odbavil všechny ostatní stanice na trati.
Snad jsem to napsal dostatečně srozumitelně
Už tomu rozumím
