Trochu jsem se chtěl přiblížit tomuto:
http://www.mapy.cz/s/5dtDTrochu jsem doplnil komentář k tomuto pohledu:
http://www.mapy.cz/s/5dul
1) vjezd do štoly (jenom poznámka, ve štole se jezdilo jen kousek, uvnitř byla vyhybka, takže mašina objela vagóny a vracela se pozadu, nikoli otočená)
2) výklopna - hlavní smyčka vede pod, pro vyklápění se najíždělo vlevo ke koleji která byla "na kolmo", byla na ní jednovagónová točna a každej vagón se tahal po jednom vrátkem do výsypky. Ta se dala přestavit tak, že buď kamení padalo do náklaďáku pod a nebo do lanovky, která vedla až na nádraží.
3 a 4) koleje na které se odstavovaly vagóny - osobní na jednu stranu, nákladní na druhou. Těch kolejí je víc vedle sebe
5) koleje před budovou pro lokomotivy, s montážní jámou
6) kolej která vede k dalším zařízením a dalším štolám
Takže pokud si to hodně zjednoduším, tak mi zůstane jen ta vratka jako funkční a pak nefunkční točna a kolmá kolej na výklopnu. Možná ještě nějaké odstavné koleje, ale taky nefunkční.
Co bude jako prohřešek je, že pokaždé vyjedu z dolu "uhlím dozadu", což neodpovídá realitě, ale nechce se mi to řešit.
chameleon: Vyhybka rokuhan je přesně to co hledám, jdu se naučit nakupovat od německého conrada. Ten přestavník bych ani nepotřeboval, mám dost rád svoje serva. Ale cena je podobná märklin vyhybce bez přestavníku a já budu potřebovat jen dvě, takže to není žádnej problém.