Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
chameleon píše:Možná až moc zbytečně kopíruje kraj panelu trať. Ostré záhyby dovnitř ke trati bych hodně ubral a dodal do vzniklých prostor krajinu.
rawen píše:Čekal jsem návrh terénu nebo komentáře a nic.
Vypadá to ale pěkně, nepřeplácaně.
Radek
760mm píše:chameleon píše:Možná až moc zbytečně kopíruje kraj panelu trať. Ostré záhyby dovnitř ke trati bych hodně ubral a dodal do vzniklých prostor krajinu.
Vnější obvod kolejiště tvoří stěny místnosti, tak hloubka kolejiště je volena tak, abych se pohodlně dostal ke kraji i na stará kolena.
JanoH0e píše:. Stanicou iba prechádzajú, nemanipulujú v nej. Pokiaľ chceš použiť podvalnikové vozy, nezabudni na traťový profil pre normálno rozchodne vozy pri trakčnom vedení a tuneloch. V stanici vidím točňu. Točňa na elektrifikovaných tratiach tohto typu v nacestnej stanici nie je určená pre parné lokomotívy, ale pre snehové frézy a pluhy. To znamená že stanica je sídlom traťovky a mala by byť aj tak vybavená.
chameleon píše:..možná až moc zbytečně kopíruje kraj panelu trať.
..na tak velkou plochu je tam té železnice hodně málo. Vem si, kolik času (a peněz!) vrazíš do krajiny a pak tam máš jednu staničku, jednu výhybnu a širou trať mezi nima. Nechci tě odrazit od tvého úmyslu, jenom jestli to máš rozmyšlené? Nemáš tam jedinou vlečku, ..
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků