Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Pietro píše:Ano, jinak by tomu chyběl pořádný vysoký dunivý železniční most.
Že Ti to nevadí, dobře, ale poznámka o inžinýrech a cestě nejmenšího odporu je blud. Viz dále. Mimochodem proč je ten lom za skálou? ta skála má být odtěžěna? Nebude lepší dát výsypku ke kraji (třeba tam může jen končit dopravník jako např. ve Zbečně, kde jde dokonce přes řeku) a lom jen naznačit. Koleje pak můžeš vést hned vedle vlečky. Připravuješ se o délku vedlejší trati tím, že nevyužíváš pro oblouk vpravo prostor nad spodní (růžovou tratí). Místo tam je, aspoň podle toho, že přes ni vede i údolí.Že nadjíždí sebe samu mi nevadí. Prostě je trať vedená takto kvůli terénu. Inžinýři šli cestou nejmenšího odporu. Kdybych se tomu vyhnul, musela by se trať zaříznout do kopce rozříznutého potokem vpravo nad nádražím kde bude hned vedle silnice vedoucí k mostu přes zhlaví nádraží (jak jsou ty dva výstupky v terénu) a pak vést po galerii ve skále za kterou je lom.
Esteticky nic moc. Takhle vede údolím potoka a pomalu plynule stoupá a využívá maximálně co nejvýhodněji terén.
Michal Šuhajda píše:Pietro píše:Ano, jinak by tomu chyběl pořádný vysoký dunivý železniční most.
Ten snad může být (smysluplný) v pravém horním rohu.Že nadjíždí sebe samu mi nevadí. Prostě je trať vedená takto kvůli terénu. Inžinýři šli cestou nejmenšího odporu. Kdybych se tomu vyhnul, musela by se trať zaříznout do kopce rozříznutého potokem vpravo nad nádražím kde bude hned vedle silnice vedoucí k mostu přes zhlaví nádraží (jak jsou ty dva výstupky v terénu) a pak vést po galerii ve skále za kterou je lom.
Že Ti to nevadí, dobře nakonec je to Tvé kolejiště. Ale poznámka o "inžinýrech a cestě nejmenšího odporu" je blud. Viz dále. Mimochodem proč je ten lom za skálou? ta skála má být odtěžěna? Nebude lepší dát výsypku ke kraji (třeba tam může jen končit dopravník jako např. ve Zbečně, kde jde dokonce přes řeku) a lom jen naznačit. Koleje pak můžeš vést hned vedle vlečky. Připravuješ se o délku vedlejší trati tím, že nevyužíváš pro oblouk vpravo prostor nad spodní (růžovou tratí). Místo tam je, aspoň podle toho, že přes ni vede i údolí.
Vedením té silnice totálně zabiješ celé trasování trati! Teď Ti vede trať x km (vždyť na mezilehlém úseku je i stanice), údolím, dvěma tunely, aby se vynořila vedle silnice mezi zhlavím a nádražní budovou výchozí stanice jen kousek před kocovou stanicí.... Ach jo!Esteticky nic moc. Takhle vede údolím potoka a pomalu plynule stoupá a využívá maximálně co nejvýhodněji terén.
Tak výhodně, že museli kvůli lokálce vyrubat další tunel a postavit dlouhý a vysoký most. Už v minulém i předminulém století platilo, že výhodně = levně . No jo, vlastně jsem zapomněl, že důvodem k tak zběsilému trasování je právě ten vysoký a dlouhý "dunivý" most.
Michal Šuhajda píše:Ten snad může být (smysluplný) v pravém horním rohu.
Že Ti to nevadí, dobře, ale poznámka o inžinýrech a cestě nejmenšího odporu je blud.
Viz dále. Mimochodem proč je ten lom za skálou? ta skála má být odtěžěna? Nebude lepší dát výsypku ke kraji (třeba tam může jen končit dopravník jako např. ve Zbečně, kde jde dokonce přes řeku) a lom jen naznačit.
Koleje pak můžeš vést hned vedle vlečky. Připravuješ se o délku vedlejší trati tím, že nevyužíváš pro oblouk vpravo prostor nad spodní (růžovou tratí). Místo tam je, aspoň podle toho, že přes ni vede i údolí.
Vedením té silnice totálně zabiješ celé trasování trati! Teď Ti vede trať x km (vždyť na mezilehlém úseku je i stanice), údolím, dvěma tunely, aby se vynořila vedle silnice mezi zhlavím a nádražní budovou výchozí stanice jen kousek před kocovou stanicí.... Ach jo!
cernos píše:Kudy se dostaneš do nádraží v odbočné po souši? Nějaká cesta? Zleva potok, zprava hora...
Jeff Hopper píše:Koukal jsem na fotky - hoď ještě jeden angličák za ten první a máš delší 2 kolej od st. budovy o 12 cm+-. Jinak dobrý.
Pietro píše:Jeff Hopper píše:Koukal jsem na fotky - hoď ještě jeden angličák za ten první a máš delší 2 kolej od st. budovy o 12 cm+-. Jinak dobrý.
Díky!
Materiál by tu byl.....Na druhé koleji budu přistavovány M152 s vlekem kam se vejdou. Když tam dám toho angličana, tak se tam stejně nevejde nejdelší plánovaná nákladní souprava z koncového nádraží. hmm těžko říct.. Jak je to z funkčností angličanů? Jak to projíždí lokomotivy? Nevykolejují? Mám tu dva volné angličany. A jeden je takový, řekněme méně kvalitní....
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 6 návštevníků