Předevčírem jsem dtto dal i do tématu Podklady ke stavbě. Opravil jsem tam i jednu chybu, které jsem se tady před léty dopustil - v r. 1934 ŘSD Olomouc na lokálce do Staráku zkoušelo motorový vůz M 122.009, ale nevím, jak dlouho ani s jakým výsledkem. Bohužel z těch let nemám žádné služební pomůcky. Samozřejmě si můžeme zaspekulovat, že s ním mohl jako posila občas jezdit některý ze 4okeňáků z původního přídělu, nota bene po převodu mezi přívěsné vozy k motorákům, ale to bych nechal povolanějším. Věžák M 120.4 natrvalo přivedly do Hanušovic až říšské dráhy v r. 1938.
Pokd jde o Štíty, tak ty měly svůj příděl vozů. Štítecká sice u ČSD provozně patřila pod ŘSD Olomouc do r. 1927, pak spadla pod Hradec Králové, ale přesuny vozů mezi oběma lokálkami bych s ohledem na vlastnické i provozní poměry obou drah považoval za velice nepravděpodobné.