Zdař, zimní sezóna se blíží, kolejiště ožívají!
Prošel jsem si celé vlákno a vypíchl bych příspěvek JBr na minulé stránce - pokud by se povedlo udělat to tak, aby se dalo vytahovat do šturcu a ne do tratě, bylo by to lepší - záleží ale na tobě, jak moc případné nákladní dopravy plánuješ. A k bodu tři: angličana si nech kdyžtak vyrobit od Karla Kočího (KK-koleje),
udělá ti i obloukovýho v geometrii, jakou si řekneš. Roco stejně chystá Baeselera.
Dovolím si přidat takový momentální nápad - podle mě to ta krátká spojovací kolej mezi stanicemi zbytečně zmenšuje, chtělo by to mezi díly vložit další metr
Mrkni na plánek níže, nevím, jestli tímhle směrem chceš jít, ale třeba by to byla možnost. Stanice od sebe vizuálně víc oddělit a propojit je skrytou dvojitou úvratí - pokud uvažuješ o automatizaci, pak by to nemusel být problém a vlak tak získá nějaký čas k tomu, než se dostane do cílové stanice.
Prostorově je to tak, že levá stanice by byla výš - o tolik, co by ti dovolilo stoupání rozložené do všech úseků ve střední skryté části uprostřed. Přičemž klesat se dá vlastně hned od výhybky nahoře až k vjezdu do stanice dole, tam nějakých 6 - 8 cm nabereš.
Edit: S Ivanem plný souhlas, pokud používáš nová spřáhla Tillig. Pak to prostě musíš srovnat a na podobné obloukové nápady zapomeň, nakonec i moje Malá Paka je přímá. Ale to asi víš. S očkovými spřáhly to prý jde i v oblouku - nevím, neměl jsem.