Ivan píše:Ty jsi drak, takhle rychle skoro hotová loko i s pojezdem!
Díky, ale jsem pořád na samém začátku. Chi teď nechat vše nějakou dobu uležet, abych zkusil co udělají výtisky časem, třeba se ještě ukáže, že je to slepá cesta. Zbývají nakreslit masky podvozků, na podvozcích zkusím originální spodní díl za vytištěný včetně nějaké plochy pro nalepení spřáhla. Šachta se určitě nevejde.
Originální podvozky mají i jednu chybu - dvojkolí jsou vertikálně volná a tím, jak kolo na nápravě je zároveň šnekové, tak snadno dojde k poškození ozubení, při odlehčení nápravy. Při zkouškách na stole, jsem šnekem jedno kolo úplně "odfrézoval". Naštěstí jsem měl jednu nápravu navíc, protože jsem jednu měnil za bandážovanou. Jako řešení jsem vlepil malé kousky plastu, které vertikální vůli spolehlivě vymezí. Jinak jsou podvozky velmi pěkné a snadno dostupné. Cena je v porovnání s rozebíráním start V100 také bezkonkurenční. Podvozky jsou určení do tramvajových modelů, takže mají opravdu minimální zástavbovou výšku. To je výhoda pro stavbu motoráků, ale pro kratší lokomotivy nastává problém jak mezi podvozky umístit motor, musela by se přidat převodovka, která by posunula kardany pod motor... Tady je to ale naprosto bez problému, řekněme, že takový Pilštyk je rozumně řešitelný, lokomotivy s kratším rozvorem jsou už o kompromisech. Zkusím nafotit porovnání různých druhů podvozků