Zlámalík píše:Fuldo, sorry, nebuď marnej a neseď si na vedení. Prostě uznej, že existují i výhybky, které mají z výroby kousky kolejnic za srdcovkou spojené s opornicemi (tedy s vnějšími kolejnicemi), jak ti píše sidlo.
Takže tady je buď nutno řezat, nebo ty spojovací plíšky vycvaknout. S digitálem nebo analogem to přece nesouvisí.
Edit: MilošP už to shrnul, nevšiml jsem si dřív.
To, že existují vím, třeba
BTTB takové dělalo. Na spodní straně jsou dva propojovací plechy, které se prostě vyndají.
Nebo
Fleischmann Piccolo, tam jsou na to takové "drátky", které jsou dokonce nahoře, aby bylo snazší je vyndat i po zastavění.
Jen jsem netušil, že existuje výrobek, který nemá ty propojky vyndatelné a že někdo raději řeže kolejnice, než by rozpojil propojku.
Jak říkám, je mi to jedno, zůstanu u toho, že to nepochopím a dělat to nebudu. Podle mého názoru je to ohybák na rovnák a pravděpodobně také důsledek toho, že si nikdo nepřečetl návod.
A popravdě mnohem víc mne překvapuje, že si někdo do digitálního kolejiště namastí výhybky s izolovanou srdcovkou, zejména, když se tu na mnoha místech píše o tom, jak je dobré položit kolejivo pořádně, protože se k tomu špatně vrací. Ale to už je úplně jiné téma a suše na to konstatuji - každý svého štěstí strojvůdcem.