Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., Rudolf
fulda píše:Jestli myslíš TENHLE modul, tak pro tu větu v uvozovkách na tebe někdo použil 100mA reziduální reklamštiny.
Modul, který má jeden vstup JK a jeden výstup JK bude s pravděpodobností 99,7% pracovat na principu detekce zkratu.
Modul založený na detekci obsazení se bude dožadovat izolovaného úseku o délce větší než nejdelší lokomotiva před přepínaným úsekem, na začátku přepínaného úseku, na konci přepínaného úseku a za přepínaným úsekem. S velmi velkou pravděpodobností to nebude modul detekce obsazení podle dccdoma.
Velmi hezké obrázky na toto téma kreslí David z Brna. Tak mu necháme volné pole působnosti.
D píše:Toch:
Nechci ti brát nadšení, ale podle mě se zmíněný výrobek na tvoje užití nehodí. Je určen pouze pro jednokolejnou smyčku, ve které jede první vlak tam a druhý zpět. Z toho důvodu jsou oba detekční úseky uvnitř smyčky a mění polaritu společně se smyčkou. Ty ale potřebuješ detekovat vlak před smyčkou v místě, kde se polarita nemění.
Můžeš použít návrh od Zlámalíka, případně můžu prezentovat ještě jeden možná jednodušší nápad.
Supr díky za tip, víc sem se v tom pohrabal a našel tohle.
Toch píše:Provoz chystám plně automatický, přes Traincontroler.
...
Neuteklo mi nějaké úplně triviální řešení ?
Toch píše:Tak už mám skoro zapojeno, a všiml jsem si, že v manualu pro modul smyčky píšou input 16-18V
Měl jsem v úmyslu to alespoň ze začátku táhnout jedním TR150 LENZ ten má ale max 15V/5A.
a tak si řikám.
Je těch 16V hodně na straně bezpečnosti návrhu?
Když budou dočasně používat 15V bude to fungovat? je možnost, že to nějak poškodím? nebo se toho nemam bát, ale bude lepší když to ve finále dostane těch 16V co píše výrobce?
Jedno trafo na příslušenství určitě časem přibude, ale kdyby ta 15V fungovala taky asi bych to značně oddálil.
Děkuji moc za jakoukoliv radu
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník