A ještě krátké pokračování předchozích dvou příspěvků na předchozí stránce, nechal jsem problém úpravy výhybky pro osovou vzdálenost 52 mm a vrhl jsem se na druhou stranu, kde byl otazník jak vyjde výhybka na kolej č 3 a 5, opět jsem se přiblížil k rozhraní dílů, původně byl zamýšlen odklon osy matiční koleje mezi angličanem a další výhybkou, ale nebylo by to moc pěkné, ale nakonec se ukázalo, že dělení dílů vyjde při zachování úhlu 8,6 st přesně na dělení mezi srdcovkou výhybky a jazyky na dvojitém pražci a tak se šlo do toho.
vážní domek odstraněn i s váhou, budu později řešit přemístění váhy
tady vyměření, že zůstane zachován úhel 8,6 st.
a je položeno zatím celá - nedělená výhybka přes pevně sešroubované oba díly, chirurgické oddělení přijde na řadu později