Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
hank píše:tomkanka: Směrová návěstní soustava byla u ČSD zrušena dnem 01.10.1953. K tomu datu tedy skončila všechna tříramenná a odjezdová dvouramenná návěstidla ...
tomkanka píše:Nebyla ještě za tebe třeba na "Dvojce" pro odjezdové návěstidlo do Loděnic dvoustavná nebo dvojitá páka?
tomkanka píše:...v Čisovicích bylo údajně dvouramenné odjezdové navěstidlo směr Mníšek ještě v roce 1960...
hank píše:... A používalo se jako dvouramenné?
hank píše:Tak Ledečko bylo vždycky výjimka kvůli odbočce za tunelem... Ani dnes tam není typická situace.
hank píše:Fotka z Čísovic: Hezká, ale uvěřím, až to uvidím dávat dvakrát...
hank píše:Edit: A výměnová návěstidla tohoto typu se taky používala nanejvýš do konce 50. let. ...
hank píše:Edit 2: Ta lok. vypadá jako 344.0, což zase ukazuje na 50. léta.
hank píše:... Rychlostní soustava byla oficiálně zavedena v r. 1962. Co se dělo mezitím?
hank píše:... Když to teda nebyla ani směrová ani rychlostní soustava, co to bylo?
hank píše:... Ledečko: Dnes je tam vše naprosto v pořádku... ...až na to původem německé véčko, ...
hank píše:... véčko, o kterém se v předpisech už přes 60 let píše, že se nově nezřizuje...
hank píše:Odkazy na dobově platné předpisy nejsou úplně vypovídající, ...
Charlie píše:Zdravím. Chtěl bych se zeptat, jak se řešila situace, když bylo potřeba světelné seřaďovací návěstidlo umístit na opačnou stranu koleje kvůli nedostatku místa? Nenašel jsem žádné vhodné upozorňovadlo a ani způsob jeho umístění? Děkuji, pokud někdo zná odpověď.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků