od vojtas » čtv 24 čer, 2021 8:35 pm
Hele a co je to za epochu? Já bych tam radši viděl dvě skupinová pro liché a sudé koleje, než návěstidla všude. Taky mi přijde jako blbost mít návěstidlo u koleje nejblíž k budově, depo zaůstěné do dopravní koleje je hodně velká rarita, a dopravní kolej před barákem mi nepřijde zrovna modelová. Dopravní koleji před barákem se dřív snažilo za každou cenu mermomocí vyhnout, jedinnou výjimku která mě napadne(a není to moderní řešení s poloostrovním nástupištěm) je Praha-Čakovice, kde došlo ke zdopravnění manipulační koleje v době, kdy stanice provozně nestačila, pokud potřebuješ čtyři dopravní koleje, bude daleko logičtější a lepší udělat dopravní kolej tu od budovy nejvzdálenější, kusá kolej k rampě může být krytá výkolejkou. Ideální řešenní z mého pohledu, pokud chceš třeba reléovku, nebo testa by bylo mít u nejvzdálenější koleje jako odjezdy trpaslíky, v době kdy se takové SZZ stavěly, to bylo nejčastější řešení. Co se polohy týče, návěstidla většinou stojí v jedné řadě podle návěstidla nejbližšího k námezníku (u nejvzdálenější koleje), ale u tebe bych dal vedle sebe do řady do kolmice na oblouk návětšidla pro kolej s betonovými pražci a kolej směrem k budově, tak na délku jednoho Es, nebo podobného krátkého vagonku za námezník, a do druhé řady návěstidla pro dvě nejvzdálenější koleje.
TT