Ak sa podari uspesne dotiahnut stavebnicu do zdarneho konca, ak bude zaujem minimalne jednorazovo bude stavebnica dostupna pripadnym záujemcom.
Co sa tyka pojazdu tak s tym momentalne laborujem. V pozadi je klasicka konstrukcia aku som pouzil v M286. Podvozok je z modelu BR221, co je to iste ako ma BR220. Nevyhoda, ten podvozok nie je konstrukcne idealny. Plast ktory drzi dvojkolia sa mi poskodil hned pri prvom rozoberani je to cele take titerne. Mam dojem, ze uz krivy pohlad na podvozok je destrukcny. Uchytit masky bude tiez vyzva. Pri pouziti bezneho motorceka dost zasahuje do interieru. Skusim pozit nejaku mensiu kocku, uvidíme , mozno potom vlezie cela konstrukcia do motorového a nástupného priestoru.
Zvazujem este pojazd na komponentoch od Hallinga. Vlavo je podvzok s rozvorom nehnaného podvozku, je nizky a je prepoklad , ze by sa zmestil pod podlahu. V tejto alternative by bol hnany uzsi podvozok a podvozok v motorovej casti by bol vlecny - teda opacne ako je tomu v skutocnosti.
Vpravo je ina alternativa od Hallinga - Antrieb Vario HOe. Ma vhodny rozvor 27 mm. Bola by to obdobna konstrukcia ako je rieseny pojazd u Arpáda
vid
https://www.railnet.sk/view.php/view.ph ... 2015080003Asi postavim vsetky tri varianty a uvidim , ktory bude najvhodnejsi. Zatial najviac inklinujem k alternative c.3