Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
hank píše:Dozadu na to horní nádraží stejně nedosáhneš. Normální člověk dosáhne na místo, kde se ještě dá tou rukou něco dělat, nějakých 80 cm, dvoumetrový basketbalista max. 90 cm, ale dál už to nejde.
rostikator píše:Takže se dozadu kvůli stavbě dostanu, ale normálně tam moc chtít lézt nebudu.
Myšpulín píše:rostikator píše:Takže se dozadu kvůli stavbě dostanu, ale normálně tam moc chtít lézt nebudu.
N-ko sice neznám, ale tvrdit toto o koncové stanici, kde se přepřahá, nevím, nevím. Zřejmě máš vyzkoušeno.
rostikator píše:Začal jsem předělávat spřáhla na Kadee, dříve jsem je používal na HO kolejišti a bez problémů. A zprava je přístup jednoduchý.
chameleon píše:souhlasím se sidlo, krajinářsky to je nesmysl. Prostřední nádraží bude utopené, a ten násep za stanicí je nereálný. Vyvaroval bych se vedení tratě spirálovitě. Ze spodní stanice trať vlevo nechť pokračuje kus rovně, je tam nevyužitý prostor, pak do oblouku do tunelu, kde může i případně po spirále vystoupat o otočku výše, cca v místě vlečky by trať vyjela z tunelu, vedla po vrstevnici a udělala levý táhlý 180°oblouk, přibližně jako je za staniční budovou na náspu nyní - ale posunutý o cca 15-20cm dozadu a doprava nad pravý tunel, kde část otočky s menším poloměrem udělá v tunelu pod nádražím vzadu. Po vyjetí z tunelu by vedla do malé odbočné staničky. Odbočná trať by pak vedla cca jako nyní, koncová stanička trochu šikmo nad tunelové portály. Přibydou 2 tunely, ale v horském prostředí je zkrátka náročnější vést trať a je to přirozenější, jinak tam tolik tratí a stanic nemá smysl. Chceš tu mojí úpravu načrnout?
Pokud to musí zůstat, tak, jak máš teď, tak pozor v levém horním rohu - hrozí kolize skrytá trať vs. odbočná trať. Na odbočce vedlejší trať klesá k odbočce = potřeba odvratné koleje, u prostředního nádraží je ta vlečka blízko, takže asi i v reálu by ji zaústili rovnou do nádraží, levý spodní roh nevyužitý.
chameleon píše:tak fakt jen rychlostudie (jsem v práci ) bez přemýšlení
ps: N-ko kolejivo moc neznám, kružnice jsou tedy r250mm
ps2: odbočná stanice může být do tvaru S, tam asi moc přepřahat nebudeš...
rostikator píše:z předchozího kolejiště mi zůstalo pár anglickejch výhybek a i nějaký trojcestný. Má to smysl je použít nebo poslat dál ?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků