Dík za reakce. No, ta pravá část je právě dost krátká, okno je tam zkosené (kdo jste kdy viděli postavit stěnu kolmo do okna?) a na objíždění ve stanici, byť skryté, by to vyšlo jen tak, že by "to bylo vidět". Přesuvna mi proto přišla lepší, umožní vozy jakože odvézt pryč a vrátit se s jinými. Ona pravá část je vlastně jen rozšíření možností té levé, o vlečku víc. Můžu do stanice přivézt dva prázdné sypáky, zatlačit je k lomu, kde už stojí dva plné - tedy spojit je dohromady, vytáhnout do trati, plné přestavit vedle a prázdné zas pod násypky. Odjezd do stanice, objet soupravu. Mezitím může přijet motorák nebo i bangle pro vozy se dřevem, dopravní budou obě koleje. Odjezd. Na tříkolejnou přesuvnu schovám dvě nákladní "soupravy" a mimo přesuvnu odstavím dvě lokomotivy a dlouhý motorák (840). Případně se tam vejde i 810 a můžou do stanice zajíždět na střídačku. Ale jak píšu na webu, půjde o to, jestli bude přesuvna funkčně spolehlivá. Hlavně rozpojování, toho se bojím. Zkusím to napřed na prkně a pak se uvidí, jestli to zakrývat kopcem... Spousta radosti - nebo starostí
Plánek nahoře jsem nahrál znovu, větší a bez krajiny.