Michal Šuhajda píše:... To zahradnictví za trati je výborný přechod města do venkova. Rozhodně ho zachovej...
faktem je, že kdyby dvoukolejka zmizela, dá se zahradnictví situovat i jinak... každopádně bude mít skleníky, záhony slunečnic a jiřin...
Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Michal Šuhajda píše:... To zahradnictví za trati je výborný přechod města do venkova. Rozhodně ho zachovej...
Michal Šuhajda píše:Moje kolejiště je taky nízko, jen ve výšce cca 60 cm. Jenže přesto, nebo právě proto, že se na své kolejiště dívám shora, mám raději pohledy "obyvatel" kolejiště. tedy + - v úrovni terénu. Proto doma u kolejiště sedím, občas klečím, nebo se skrčím. A ty nemodelové oblouky ( u mě 600mm v H0) rázem nevypadají tak zle.
Michal Šuhajda píše:Ahoj,
Posílám nápad. Počet domů dost narostl. Nevím jestli je možné provést ten blok domů jako výškově odstupňovaný, nebo už ho máš komplet. Ta žlutá čísla označují relativní výšku. Silnice od nádraží stoupá, výškový rozdíl u prvního nadjezdu od nádraží vyrovnává schodiště. Tratě mizí v podjezdech pod hlavní ulicí do centra.
Jak vidíš, u nákl. části se trochu projevuje "neschopnost myšlenku opustit". Ještě jsem tam doplnil jsem oranžovou kolej.je to původní vykládková kolej, která byla celá zadlážděná. Kdyby se ti chtělo ji přidat, určitě by využití našla, ale znamenalo by nahradit výhybku trojcestnou.
Tak bych ji spíš pouze naznačil, nebo udělal jen koleje v dlažbě. Při modernizaci kolejiště ve stanici začátkem 21. stol. byla kolej zrušena a odpojena, ale dlažbu už nikdo bourat nechtěl. Vzhledem k nízkému objemu nakládky ve stanici je část nákladového nádraží využívána k parkování, časem tam možná vyroste Hornbach jako v Plzni
Ivan píše:Já myslím, že rozšíření města tomu prospěje, kolejišť s městem je málo, myslím si, že tobě se to povede hezky zasadit. Ten svah s domy bych udělal mírnější... Může to být jen jedna ulice nahoru a pak třeba vilka za tunelem. Nad tunely třeba jen kulisa ulice, pakliže není místo... Možnosti je spoustu
Ivan píše:Mně se posledni varianta líbí, jen mi připadá nepřirozené tunel na vedlejší trati takto před domy. Vypadá to, jako by jel vlak do základů. Místo toho bych dal mezi domy mezeru, kterou by vlak projel (již trochu v zářezu, po pravé straně zářez větší, ať se nazene výška) a tunelovy portál by byl v úrovni zadní části domu, jak začíná velký kopec.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků