Co řešíte, chlapi, copaste nikdy nenarazili na kus silnice, kdy jste dumali, kudy máte vlastně jet, páč všude místa jak na letišti a marně jste přemejšleli, jestli silničářům zbyly čtyři tatrovky asfaltu a tak je tam prostě vylili, anebo se vylili silničáří a ráno koukali, že místo silnice vyafsaltovali parkplatz PS: zrovna nádraží v Ostrově nad Ohří mělo svýho času přejezd, že se tam vešly dva kamiony a ještě mezi nima mohl projet autobus...
Jinak zadni cast kolejiste znazoruje nadrazi na frekventovane jednokolejivou hlavni drate. Na fotce vypada prejezd az moc sirokej ale ve skutecnosti to tak neni - postavil jsem 2 nakladaky vedle sebe, meril a vystrihal karton. Takze o skutecnich rozmeru silnice resp. prejezdu nemam ani paru
Jinak to zadni nadrazi je samo trochu kompromis ale nechtelo se mne to z ruznych duvodu predelat.
Patrik: Přehled normalizovaných šířek vozovek a jízdních pruhů na nich členěný podle kategorií pozemních komunikací a frekvence provozu je tady: https://cs.wikipedia.org/wiki/Kategorie_pozemních_komunikací
Možná už to není úplně aktuální, ale status quo bývá většinou nedotknutelný, takže neuděláš chybu, když to použiješ. Koneckonců modeluješ minulost, takže se o to klidně můžeš opřít. Jinak na to kdysi bývala norma ČSN 73 6110.
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční... Es ist viel später als du denkst.
Je to paráda, myslím že kdybys nenapsal že to je N, klidně by to někdo mohl považovat za TT nebo dokonce H0. Je až neuvěřitelné co se dá vytvořit v měřítku 1 ku 160.