od Radek Strnad » čtv 30 led, 2020 8:31 am
Colonel32: Možná sis kolego nepřečetl pořádně můj předchozí příspěvek, který to "fňukání" nejspíš odstartoval a v němž není o Kuehnovi ani slovo. Píšu tam o přístupu největšího výrobce Tilliga k nám modelářům a obchodníkům. Chybí základní komunikace, kromě té, že to a to se dělat nebude. Budu ještě konkrétnější a dám příklady modelů, na které jsou u našich obchodníků předobjednávky, ale možná těžko se jich dočkáme, protože se nejspíš nenaplní kvóta, o které nikdo neví, jak je vysoká a kolik ks do jejího naplnění chybí: Art.02750 Kocour ČSD červený, Art.15003 cisterna Propan-Butan, nevím jaké to bylo číslo, ale Y BDs ČSD, dále Art.02269 pára 555.0 černá, Art.04244 pára 312.8500, Kocouři 02755(červený/žluté klíny ČD),02756 Viamont,02758 Čechomor, Art.17431 cisterna Uahs…...to je jen to, na co jsem si narychlo vzpomněl. Stačilo by málo: Před skončením dvouleté čekací doby, než se sejde dost předobjednávek oznámit obchodnímu zástupci pro ČR toto: "Vážený pane obch. zástupce, do naplnění kvóty pro výrobu nám chybí x kusů toho a toho Art.-Nr". Obchodní zástupce osloví obchodníky napříč "politickým spektrem" a oznámí jim, kolik je třeba ještě objednat, aby se model vyrobil. A pak věřím tomu, že pokud má nějaký konkrétní obchodník na model předobjednávky v počtu např. 20ks, tak klidně vezme dalších 5 nebo 10 ks, neboť ví, že o model je zájem a kusy navíc prodá. Každý obchodník má webové stránky a může na ně napsat třeba toto: Vážení modeláři, vážené model. kluby, aby byla vyrobena poslední série modelu XY, je třeba objednat ještě několik kusů, výroba se nebude opakovat, takže kdo to chcete, objednejte nejlépe ihned. Během 2-4 týdnů se sejdou potřebné objednávky a model nám tedy následně vyrobí. To je to opravdu tak složité?????Na komunikaci s prodejci a zákazníky stojí přeci každý normální obchod. Tak proč je to v TT jinak????? Je to nezájem výrobce nebo nezájem obchodního zástupce???? Asi jsem méně chápající, ale jinak si tuhle anarchii nedovedu vysvětlit.
KYKLOP68