od brzda » ned 12 kvě, 2019 10:55 am
O probléme skratov na výhybkách Kuehn som niekde písal, jedná sa o malú vzdialenosť medzi koľajami na výjazde z výhybky, niektoré mašiny to okolkami dokážu prepojiť, nie je to o nastavení osovej vzdialenosti kolies na náprave, ale ich šírkou. Ak sa to aj podarí na jednu konkrétnu mašinu nastaviť ,daj tam Sergeja ROCO, ten to spoľahlivo prepojí za každej okolnosti. Riešenie existuje, odizolovanie srdcovkových koľajníc v zmysle riešenia TILLIG a prepínať ich polaritu napájania , iné spoľahlivé riešenie nie je, testoval som to x - krát pri x riešeniach a nič. Spriahla KUEHN, ich dľžka a chovanie som tiež niekde popísal, natrápil som s tým až až a nakoniec som koľajisko s KUEHNOM ako projekt ukončil pre prevádzkovú nespoľahlivosť a šiel do TILLIG EW2,3. Nebolo to ľahké rozhodnutie, dal som do toho kopec prachov a času, ale za tie nervy s tým to už nestálo. Spriahla na vozidlách KUEHN je potrebné predľžiť, inak sa efekt spoľahlivosti nedostaví, KUEHN sa nespojí 100% s KUEHNOM ( napr. Y 70 ) ani za absolútne ideálnych podmienok. Riešil som to kombináciu vozňov Tillig a KUEHN, ale to je riešenie na ....Aj tak som nikdy nepochopil, prečo toto máme riešiť MY a nedokáže výrobca odladiť takto banálnu prkotinu.