Zde jsou pak díly ke stavbě. Ve stavebnici nejsou ložiska a dvojkolí. Ve stavebnici je i obtisk. Zde je pak číslo Lcmp (Otdr) 42 54 401 7 980-1. Podle čísla vůz spadá do 80let.
Pokud bude někdo chtít jiné obtisky, tak obtisk vozu Otdr, Ot, Otdo, Otd dělá pan Jiran. Ale vše se pak musí sestříhat.
Po začištění všech dílů jsem vlepil bronzová ložiska do rozsoch. Sestava vozu je stejná jako u předešlého modelu vozu Kbmp. Jen jsem vynechal olověné závaží. Nejprve se sestavila podlaha vozu. Pak se nasucho vložil pojezd vozu. Trochu bylo potřeba vzít smirkem střední část podlahy. Pak se teprve podlaha slepila a doplnily se brzdové zdrže a bedna na klanice. Ještě se slepil oplen. Pak se vše stříklo.
Jen připomínám, že oplen můžeme i upravit do stavu tak, jak je oplen na fotce. Lépe se nám budou pak nakládat delší automobilová technika nebo delší náklad, jako je dřevo a železo. Vůz Otdr (Lcmp) na Smíchově, nesprávně označený řadou Lemp, rok 1991, foto PetrS. Otdr (Lcmp) 42 54 401 7 980-1 at Praha Smíchov foto PetrS.
Naposledy upravil Tempotaxi dne pon 01 dub, 2019 8:39 am, celkově upraveno 3
Zdroj TASR - rok 1973 Čiernej nad Tisou Zde na fotce je krásně vidět, že na voze Otdr se dají přepravovat i osobní auta. A zde jsou další osobní auta. Zdroj: TASR
Naposledy upravil Tempotaxi dne pon 01 dub, 2019 1:24 pm, celkově upraveno 1
Nemusí to zrovna být automobilová technika, která se nakládal na vozy Otdr, ale nakládala se i ocelová konstrukce, kde se využil k přepravě i oplen. Zdroj: TASR
Model je hotov a jen postavit náklad. Zase jsem se rozhodl pro traktory. Na voze je naložen Zetor 7711. Druhý traktor Zetor 7711 jsem musel reklamovat u výrobce. Bohužel při rozbalení a následné sestavě jsem si nevšimnul, že traktor má pro slovenskou kabinu špatně tvarované blatníky. Jsem zvědav, jak se výrobce zachová. A takhle by pak měla vypadat souprava naložených Zetorů.
Výrobce uvádí reklamaci, jako stížnost, momentálně pro pracovní vytížení, bych novou stavebnici dostal až za 14 dní. Postavený špatný model bych musel poslat na uvedenou adresu výrobce, což je další investice navíc. Proto vedení ŽOSky, zasedlo a rozhodlo. Výroba nových blatníků. Odřezání starých blatníků a postupná výroba nových blatníků zabralo jen 2 hod. zbytečné práce navíc. Ještě začisti, nabarvit a spodek traktoru bude hotov.