Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Highway píše:Ivan píše:Doporučuji zatím více studovat...
Ale abych odpověděl, napojení jednou za 10m je málo, chce to rozdělit si kolejiště vhodně na úseky a ty napojit. Někteří napojí i každých 30cm. Já budu napojovat každou průjezdnou kolej ve stanici 2x, kusou 1x a sirou trať cca po metru. Mám ale jen malý projekt.
Ty úseky budete mít sválně izolované od sebe? Nebo to pospojené bude a vaše napojení každý 1 metr je jenom "pro jistotu"? Ptám se takhle blbě, protože elektrice taky neholduji a hledám rady.
Pavel66 píše:Pochopil jsem to dobře z Vašeho příspěvku ? Že to musím cca po 10 m napájecími body propojit ,svést do jedné sběrnice o od ní do centrály nebo zesilovače? Jde o to aby to napětí bylo optimálně rozloženo ? Pavel
shiso píše:Mam dotaz cim optimalne rezat kolejove pruty (velikost N)...
shiso píše:...zda i na kratsi nebo spojovaci useky se vyplati rezat flexikolej...
shiso píše:Mam dotaz cim optimalne rezat kolejove pruty (velikost N)
Pouzivate nejakou piliu, nebo je lepe to vzit kotoucken na proxonce?
Technicky lepší jsou dlouhé pruty s co nejméně dělením, to směřuje k flexi. Dělat dlouhé flexi je trochu o cviku (zejména v klikatých oblastech), tak si to odhadni sám.shiso píše:Dalsi dotaz mam k pokladani koleji v nadrazi - zda i na kratsi , nebo spojovaci useky se vyplati rezat flexikolej, nebo pouzit standartni kolejivo a oblouky.
hank píše:
Na tohle se nedá jednoznačně odpovědět. Co to znamená "vyplatí"?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků